АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Големи US банки инвестират в имиджа си
Една от ключовите лобистки групи на Wall Street започва кампания, насочена към подобряване на имиджа на големите банки. Целта е на основните играчи на финансовия пазар да бъде изграден имидж на надеждни и позитивни бизнес - партньори, съобщава Bloomberg.
Съветът на директорите на Financial Services Roundtable, представлява интересите на 150 от най- големите банки и застрахователни компании в САЩ. Участие в кампанията ще вземат успели фирми като социологическата компания Maslansky Strategic Research, рекламната агенция DDB, собственост на Omnicom Group Inc. и др.
„Индустрията за финансови услуги е длъжна да върне доверието на американския народ и да вземе активно участие в диалога с хората,” става ясно от разпространено до медиите писмо от Financial Services Roundtable.
Финансовата група, част от която са бизнес гигантите Chase & Co. и Citigroup Inc., все още не споменава за конкретни решения пo PR кампанията. Засега е известно само, че първите усилия за подобряване на имиджа на финансовите компании ще бъдат насочени към виртуалното пространство и основно към социалните мрежи, като Twitter и Facebook.
Според проучване на Bloomberg почти две трети от американците имат лошо отношение към управляващите мениджъри. 56% от участвалите в проучването са отговорили, че подкрепят правителствените мерки към ограничаване на възнагражденията на тези, които са довели до финансовата криза.
Tweet |
|