АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Големи очаквания на издатели за iPad
Много издатели по всяка вероятност няма да осигурят достъп през iPad до продуктите си преди новият таблет на Apple Inc. да бъде пуснат по магазините в Америка, което се очаква да се случи тази събота, съобщава Reuters. Причината е, че Apple е поставил множество ограничения на своите партньори за осигуряване на достъп до устройството преди то да бъде официално пуснато в продажба.
И докато осигуряването на медийно съдържание е от решаващо значение за успеха на iPad - 9.7 инчовия таблет, който прилича на голям iPhone, Apple запазва в тайна плановете си.
Мениджъри от различни медии съобщават, че е трябвало да тестват предварително устройството или в офиса на Apple в Калифорния, или да приемат изключителни мерки за сигурност, ако имат желание да проведат тестовете на друго място.
„Беше ни предложена възможността да тестваме iPad в сградата, но условията за сигурност бяха толкова високи, че не си заслужаваше,” коментира издател, пожелал анонимност.
Въпреки ограниченията, таблетът на Apple е смятан за трансформатор на медийните компании, които дълго време се борят да направят пари от публикации в електронно съдържание, което повечето потребители очакват да получават безплатно или на много ниска цена.
Издателите на книги виждат нова възможност за получаване на права от електронните формати на продуктите си и да извлекат по-голяма полза, ако iPad се утвърди като конкурент на продукта на Amazon.com Inc. - Kindle.
Tweet |
|