EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Големи промени за софийските молове

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Големи промени за софийските молове

mail14:43 | 11.08.2016прегледи 10937 коментарикоментари 0


EconomyNews.bg

Големи промени за софийските молове още тази есен.

Sofia Ring Mall прави дързък ход в сегмента на хранителните стоки, които предлага, като подписва с веригата Lidl отварянето на техен магазин от ново поколение в България, съобщиха за EconomyNews.bg от търговската верига. Той ще бъде открит тази есен и ще бъде първият Lidl в област София, намиращ се в мол. Наетата площ на обекта ще бъде цели 2200 кв.м. Lidl ще заеме мястото на „Пикадили”.

Sofia Ring Mall е проект с обща инвестиция от 150 млн. евро на компаниите Danaos Group и Fourlis Holdings и е разположен на южната дъга на Околовръстния път, под Симеоново.

"Няма по-добър партньор от Lidl в това да задоволим търсенето им за топ супермаркет, в който има всички стоки от първа необходимост за домакинството. Новият магазин ще бъде лесно достъпен за всичките ни хиляди посетители ежедневно, удобен по пътя им за работа или за вкъщи“, казва Изпълнителния директор на София Саут Ринг Мол – Димитриос Папулис.

„Жителите на София очакваха и се надяваха да открием нов магазин на Lidl в града. Lidl в Sofia Ring Mall ще ни даде възможност да допълним мрежата си от магазини според желанията на клиентите ни. Той ще бъде направен в унисон с новия, стилен облик на Lidl“, споделя Милена Драгийска-Денчева, Изпълнителен директор на Lidl България.

Още по-мащабни са промените в City Center Sofia, където все още продължава цялостната реконструкция на сградата, а скоро търговският център ще е и с ново име - Park Center Sofia, потвърдиха за EconomyNews.bg представители на новата управа. За разлика от Sofia Ring Mall, тук магазин от някога успешната верига „Пикадили” остава и поне засега няма намерение да затваря, въпреки трудностите, които изпитва след поредица от смяна на собственици и безуспешно обединение с „Карфур”. Любопитен факт е, че супермаркетът бе първият открит магазин на веригата в София, на 12.05.2006г. – датата на откриването и на самия търговски център, разположен на 2000 кв.м.

Първият столичен мол също преживя възходи и падения, най-вече заради своите собственици. Той бе построен от фирма, близка до Румен Гайтански-Вълка, после стана собственост на Equest, беше препродаден на американския фонд Heitman, а сега е към лондонска инвестиционна компания. През юли 2014 г. CCS стана част от портфолиото на инвестиционния фонд Revetas Capital. Още със закупуването на имота, фондът заяви своето намерение да обнови сградата и да ребрандира проекта като го направи част от своята платформа Park Center.

И тук вече могат да се похвалят с най-големия магазин, този път на бранда Reserved. Модната марка, част от полската компания LPP Group, е  разположен на две нива и е с обща площ от 2 300 кв. м. Дизайнът на помещението представя най-новата концепция за магазини на модния ритейлър. Предвидени са традиционните секции за дамска, мъжка и детска мода. Сделката беше сключена през пролетта на тази година и така LPP се присъедини към ключовите наематели на мола.

До нова година в City Center Sofia ще влязат още нови наематели , не само в сферата на модата. Зоната за хранене също е префасонирана и ще има трима нови оператори. Отделно е оформена и зона с открита тераса. Официалното откриване на обновения мол е предвидено за 15, 16 и 17 септември.

Още една промяна, макар и планирана и очаквана отдавна, е метростанцията под Paradise Center. Метрото по линия две от юли вече стига кв. Витоша, където вече е в експлоатация и едноименната спирка. Тя има няколко изхода, един от които е на ниво -1 на търговския обект.

Ако се върнем отново на супермаркетите, макар и празен „Карфур”, все още работи в Paradise Center, но затвори в Bulgaria Mall. На мястото на хипермаркета с площ 4300 кв.м вече има плакати, които рекламират предстоящото откриване на "АБО маркет". "Агро, био, органик маркет" е търговската марка на проекта за "първия български хипермаркет". По думите на Александър Викилев, управител на "Вердон инвест", която ще управлява проекта, на 15 юни е подписан десетгодишен наемен договор с търговския център. Вече има предварителни разговори с около 350 български производители. Очаква се магазинът да заработи през първата половина на октомври.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg