EUR 1.9558
USD 1.8287
CHF 2.0878
GBP 2.3501
CNY 2.5473
you tube
mobile version

Големи рекламодатели искат България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Големи рекламодатели искат България

mail15:40 | 08.03.2012прегледи 638 коментарикоментари 0


В рамките на участието на България на ITB Берлин директорът на дирекция "Маркетинг, информация и реклама в туризма" Анелия Генова даде интервю за паневропейският тв канал Eurosport. Спортът и приключенският туризъм като един от акцентите в стратегията ни за устойчиво развитие на туристическия продукт, изборът на България за новооткрита голф-дестинация от Международната асоциация на голф туроператорите, планираните спортни събития в страната в близките месеци бяха сред основните теми в интервюто. Телевизионният канал ще излъчи материала като част от специален репортаж от участието на България на ITB Берлин.
Заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов се срещна с мениджмънта на FTI Group, REWE Group и Bravo Tours - Дания. Маринов е в Берлин, където се провежда най-голямото туристическо изложение в света ITB.
Представителите на бизнеса предложиха общи рекламни кампании за промотиране на туристическия продукт в България. Сред планираните активности са излъчване на рекламни клипове по време на чартърни полети в авиокомпаниите, организиране на журналистически посещения в страната, излъчване на реклами по радио и тв канали и онлайн . Фирменото портфолио на компаниите включва, освен туроператор, също и радиа, телевизии, печатни издания. Част от планираните активности са насочени към туристическите агенти, тъй като, според представителите на бизнеса, около 85% от записванията на германския пазар се правят именно от тях. По мнението на бизнеса едно от основните конкурентни предимства на страната ни на туристическия пазар е предлагането на качествен продукт на достъпна цена.
Освен стратегическата ни цел да превърнем България в целогодишна туристическа дестинация, продължаваме активно да промотираме морският ни туризъм на наши традиционни пазари като Германия, като разчитаме именно на това конкурентно предимство, каза пред представителите на бизнеса Маринов. По неговите думи България разчита на гъвкава ценова политика и предлагане на допълнителни услуги за привличане на платежоспособни туристи. Иво Маринов прогнозира около 5% ръст на записванията за германския пазар за това лято. България присъства в каталозите на големите германски туроператори в Германия, включително и в гамата на по-високия клас, стана ясно по време на срещите.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1615