АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Готови ли са хората да купуват нови продукти



Производителите на стоки се надяват на ръст на продажбите през 2010 г. Преди това обаче, трябва да си дадат отговор на въпроса как да привлекат интереса на потребителите, които в последно време се интересуват само от цената, отбелязва в свой материал Reuters.
С настъпването на новата година компаниите са готови да пуснат на пазара стотици нови продукти. Изпълнителните директори на Procter & Gamble Co (PG.N) и Church & Dwight Co Inc (CHD.N) дори заявиха на конференция в Ню Йорк, че продуктовата им линия ще е по- силна, от когато и да било.
Производителите ще подложат на тест и още една своя способност - тази да привлекат вниманието на потребителите към иновационните продукти, в условия, когато безработицата все още е висока, а претенциите към купуваното все по- многобройни.
Едно е ясно производителите ще търсят начини да повишат продажбите си след няколко тримесечия на намаляване на разходите в опит да бъдат оправдани или надминати очакванията за печалба.
След като две години вече купувачите броят стотинките си преди да направят покупка, производителите излизат с ново предизвикателство - това на обновените си продукти.
Компаниите имат желание значително да увеличат разходите за реклама и промоции, за да привлекат интереса към новите иновационни стоки, отбелязва Reuters. Експертите са убедени, че потребители ще си спомнят за продуктите от рекламите и ще ги определят като сигурен залог и инвестиция.
Tweet |
|