АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Групата Nestle регистрира ръст
През първите девет месеца на 2012 г. Групата Нестле отбелязва органичен ръст от 6.1%, обусловен от реален вътрешен ръст от 2.9% и 3.2% в резултат на ценова политика. В Северна и Южна Америка групата постига органичен ръст от 6,1%, в Европа 2,5%, Азия, Океания и Африка -10,8%. Бизнесът бележи ръст от 11,7% в развиващите се пазари и 2,4% в развитите пазари.
Продажбите на групата в Европа са в размер на 11,2 млрд швейцарски франка, 1,9% органичен ръст, 0,5% реален вътрешен ръст
• Иновативните платформи, особено в категория „Напитки” и „Продукти за домашни любимци”, продължават да създават възможности за ръст дори и във влошаващата се икономическа ситуация.
• Великобритания, Франция и Швейцария са лидерите сред основните пазари в Западна Европа. Гърция и Белгия, Холандия и Люксембург също така продължават да отчитат ръст.
• В Централна и Източна Европа Русия, Украйна, държавите от адриатическия регион и Румъния имат положителен принос за отчетените резултати на зоната.
• Отчетен е силен ръст при редица от продуктовите категории. В категория „Кафе”, двете подкатегории – „Разтворимо кафе” и „NESCAFÉ Dolce Gusto”, отчитат добри резултати. Категория “Сладоледи” отбеляза пик в резултатите през третото тримесечие на годината след по-слаб старт в началото на сезона. Марките Wagner и Buitoni са лидерите в категорията „Замразени продукти”. Така наречените популярно позиционирани продукти на компанията отново бяха основният двигател на ръст в зоната, особено в Русия, Великобритания и Иберийския регион. Продуктите за домашни любимци продължават да запазват силен темп на ръст в цяла Европа.
Tweet |
|