АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Губещите дилъри на Mercedez
Колко персонал е необходим на Mercedez, за да продаде един автомобил? В германските магазините на луксозния производител отговорът е: повече, отколкото е необходим, за да бъде продадено едно Audi. Това е само част от причините за разликата в разходите на конкурентните компании, която Daimler AG се стреми да намали, отбелязва Ройтерс.
Mercedez зависи от собствената си губеща мрежа от дилъри, за да има по-голям дял от вътрешните продажби, отколкото Аudi или BMW, разчитащи повече на франчайз. Сега, според документи видени от Ройтерс, главният изпълнителен директор Дитер Цече се е насочил към подразделението на компанията за търговия на дребно като част от усилията за постигане на обещаните икономии на стойност 2 милиарда евро (2,6 милиарда долара).
Daimler, който вече преговаря за продажбата на четири германски търговски подразделения, може да направи по-голяма разпродажба, ако тези операции вървят добре, посочи източник, запознат с плановете на компанията. Ръководството иска да опита как точно би работило на практика, допълни той.
Според източника Цече не е привърженик на идеята за собствена търговска мрежа.
Досега 60-годишният Цече не успя да вкара Daimler "в релси", за да изпълни обещанието концернът да изпревари Аudi и до 2020 година да си върне короната от BMW или дори да отнеме от продажбите и печалбата на двете конкурентни компании.
Tweet |
|