EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Два хотела с награда „TUI Holly 2017“

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Два хотела с награда „TUI Holly 2017“

mail12:02 | 07.04.2017прегледи 1247 коментарикоментари 0


Грифид хотел Метропол и Грифид хотел Арабела в к.к. „Златни пясъци“ бяха официално наградени с приза „TUI Holly 2017“ на световния туроператор ТУИ, който се връчва на стоте най-добри хотела в света и е най-високото отличие за голямото внимание към детайла, превъзходното обслужване и изключителната кухня в един хотел. Със своя отговор на въпроса: "Как ще оцените вашия хотел / настаняване?" гостите са журито, което от 1994 година взима решението, кои хотели заслужават престижната награда. Заради изключително високите си оценки в категориите от въпросника на ТУИ, Грифид хотел Метропол се нареди на седмо място в света, като бе и един от трите номинирани в категорията „Най-добър хотел за Източното Средиземноморие“. Хотел Грифид Арабела от своя страна бе отличен и като един от най-предпочитаните места за почивка с наградата на другия огормен концерн- Дер Туристик и спечели наградата „ITS Red Star Award” за немски пазар. Веригата Грифид даде своя принос към усъвършенстването на туристическия бизнес и печелейки наградите на туроператора Schauinsland Reisen, като Грифид хотели Арабела, Вистамар, Метропол и Фореста взеха приза „Top Hotel Partner“, а един единствен победител се отличи с наградата „Partner of Excellence“, която бе присъдена на хотел Грифид Болеро.

2017 година предлага на България възможността да изгради доверие и да се докаже като надеждна дестинация в тези трудни за туризма времена. България е на фокус, бидейки в листата с дестинации, които предлагат сигурност, а и с доказан с отличията на туроператорите за топ хотели продукт. Присъствието ни на пазара като надеждна дестинация с качествен продукт трябва да е стратегията на всеки, ангажиран в този бранш. Вълнението от добрите продажби и интереса, на който се радваме трябва да се овладее, така че да провокира работата върху създаването и предлагането на достоен туристически продукт. България има шанса не само да посрещне нови гости, но и по-важно- да промени имиджа си. Награждаването и нареждането на български хотели сред най-добрите в света е доказателство, че мисията е възможна. По този начин ангажиментът ни да бъдем разпознати като сигурна дестинация с надеждни партньори и с хотели визионери е още по-голям! 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg