АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Двойно повече е-фактури очаква ЧЕЗ
Броят на клиентите на ЧЕЗ, които ще предпочетат да получават сметките си по електронен път вместо на хартия, ще се удвои през 2012 г., прогнозира компанията, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
ЧЕЗ Електро България предлага услугата „Електронна фактура” от началото на август миналата година. За по-малко от шест месеца броят на потребителите, пожелали да се откажат от хартиените сметки и да преминат на електронни, надвиши 46 000.
„Близо 70% от предпочелите електронни фактури са го заявили чрез корпоративния уебсайт, а останалите – в Центровете за обслужване на клиенти. Наблюденията ни показват, че интерес към услугата проявяват предимно хора в активна трудоспособна възраст между 25 и 55 години. Надяваме се предимствата на електронната фактура да бъдат оценени от все повече хора от различни възрасти и социално положение”, каза Зорница Йорданова, директор на дирекция „Маркетинг и подпомагане на продажбите” в „ЧЕЗ Електро България”.
Услугата „Електронна фактура” е част от стратегията на ЧЕЗ за модернизация и трайно повишаване на качеството на обслужване. В същото време с помощта на клиентите си компанията дава своя принос за намаляване на вредните емисии и за едно по-зелено бъдеще.
Освен екологичните ефекти електронната фактура е сигурна и удобна алтернатива на хартиения носител. Тя е напълно легитимен документ, идентичен с хартиената версия. Изборът й дава достъп на клиентите до сметката им за електроенергия по всяко време, без значение къде се намират.
Електронната фактура е безплатна услуга. Заявка за получаването й се прави чрез еднократна регистрация на сайта www.cez.bg, с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010 или в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ. Електронната фактура се изпраща на лично предоставен от потребителя имейл адрес до 24 часа след издаването й.
Информацията, която е необходима при заявяване на услугата, е Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура.
Tweet |
|