АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Дейвид Миърман Скот за вирусния маркетинг
Световният лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии - Дейвид Миърман Скот - ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите на първия си семинар у нас. New Marketing Masterclass с американския специалист ще се проведе на 8 ноември 2012 в София и ще включва теми като:
Маркетингът преди уеб
Правилата на уеб маркетинга
Видове клиенти и достигане директно до тях
Създаване на маркетинг съдържание за вашите клиенти
Бизнес блог
Онлайн видео
Социални мрежи - Twitter, Facebook и други
SEM - Маркетинг за търсещи машини
Маркетинг и ПР в реално време
Създаване на "World Wide Rave"
Разработване на онлайн маркетинг стратегия
През по-голямата част от кариерата си Дейвид М. Скот е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация "Нюзедж" и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на "Найт - Райдър” (една от най-големите вестникарски компании).
Световният специалист в онлайн комуникациите е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра:
"Новите правила в маркетинга и в PR" - шест месеца в списъка на бестселърите на BusinessWeek и публикувана на 26 езика.
"Маркетинг и PR в реално време” - достигна 2-ро място в класацията за бестселъри на Wall Street Journal и 3-то в списъка на USA Today.
"Newsjacking" - книгата, която се предизвика огромен интерес по целия свят.
За повече информация и регистрация за New Marketing Masterclass с Дейвид Миърман Скот, моля, посетете сайта на събитието - http://marketingmaster.eu
Семинарът ще бъде на английски език с осигурен симултанен превод на български език.
Организатор на събитието е фирма Web and Events Ltd.
Tweet |
|