АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Детройт 2011



На провеждащото се Северноамериканско международно автомобилно изложение (NAIAS) в Детрой дебютират над 30 модела на компании от цял свят.
Секторът се възстановява след съживяването на пазара в САЩ през 2010 г., където продажбите на коли се повишиха с 11% и стигнаха до 11,6 милиона.
Националната асоциация на американските търговци на автомобили прогнозира подобни резултати и за 2011 година.
Новите модели на голямата тройка от Детройт – General Motors, Chrysler и Ford -символизират започналото възстановяване на автомобилната индустрия.
В Детройт могат да се видят екологични хибридни и електрически автомобили на Ford, Toyota и BYD, а General Motors и Volkswagen показват нови седани и луксозни модели. Porsche се връща на изложението след четири години отсъствие.
Очаква се автомобилният салон да донесе приходи от $ 400 млн. спрямо $325 млн. през 2010 година.
Tweet |
|