АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Диаджео избра Авенди за „Партньор на годината”
Авенди получи за втори път наградата за „Партньор на годината” от най-големия производител на алкохолни напитки в света Диаджео. От 8 различни категории компанията бе номинирана в 3 от тях, като спечели наградата за Best Brand Performance: Portfolio Whisky – за Bushmills. Поради многобройните си постижения през 2010 г. – част от които са двуцифрен ръст на продажбите, стабилен ръст на пазарния дял в категорията уиски, прилагане иновативни маркетингови решения и др. Наградата на компанията осигурява и домакинство на България за следващата дистрибуторска конференция. Страната ни е оценена като най-голяма пазар за Диаджео от общо 28 държави в региона. По-рано на пресконференция от компанията съобщиха, че по данни на “International Wine and Spirit Research” за 2010 г. Диаджео отчете ръст от 20% на продажбите в България, който е два пъти по-висок ръст от средния за сегмента. Той се дължи предимно на увеличението на продажбите на категориите ирландско уиски, скоч уиски и водка. Беше представена визията за комуникация на Авенди с партньори и посоката, в която организацията предстои да се развива. Според Васил Мирчев – собственик на „ВМ Финанс Груп“ /част от която е и Авенди, подчерта значението на прозрачността в партньорските взаимоотношения, обмена на опит и на добри практики, а също така не пропусна да отбележи и ключовото място на инвестициите от страна на дистрибуторските компании в подкрепа на дългосрочния бизнес.
Визитка:Авенди е една от най-динамично развиващите се компании на българския пазар. Компанията традиционно заема челни места в ежегодните класации „Най-добър работодател" и „Капитал 100” и е награждавана многократно за най-добър партньор за региона от доставчиците, които представя.
Предметът на дейност на фирмата е маркетинг, дистрибуция, мърчандайзинг и логистика на бързооборотни стоки. Авенди е универсален дистрибутор, обслужващ международни и местни хранителни вериги, петролен канал, търговци на едро и традиционна търговия. Марките, които развива на българския пазар, са на световни доставчици като – Diageo, HiPP, Kotanyi, Moet Hennessy, Unilever, Groupe SEB и др. Дивизионната структура на компанията гарантира фокус върху управление и развитие на всеки един продукт в за него подходящите канали на дистрибуция.
Tweet |
|