EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Дискусия:Виненият образ на България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Дискусия:Виненият образ на България

mail09:10 | 13.11.2024прегледи 143 коментарикоментари 0


Българското вино на световната сцена: конференция за диалог, регионален облик и маркетингово позициониране Конференцията „Виненият образ на България: идентичност и послания“, организирана от Българската асоциация на винените професионалисти (БАВП), ще събере на едно място всички участници във винения сектор на 29 ноември 2024 г.

Събитието ще се проведе в зала Витоша на Интер Експо Център, София, точно преди началото на DiVino Taste – най-големия форум на българското вино.
Замисълът е да се поставят основите на дългосрочен диалог, който да обедини всички заинтересовани страни, свързани с българското вино, в обща цел –
изграждането на силен и устойчив бранд на България като винена страна.

Целта на конференцията не е да посочва проблемите, които съществуват във винената индустрия от години, а да потърси решения чрез изследване на добрите инициативи и представяне на успешни примери от световната сцена.
Специален акцент ще бъдат винените райони и специфичната им роля в развитието на туризма. С ясно дефинирана стратегия, организаторите се фокусират върху създаването на основа за конструктивен разговор, в който представители на всички сектори – от винопроизводителите, през ХоРеКа бизнеса, до държавната администрация – ще могат да обменят знания, опит и идеи, в общ стремеж да се установят силни регионални характеристики, които да подпомогнат конкурентоспособността на българското вино.

Виненият сектор изисква сътрудничество, общностен дух и подкрепа за развитието на отделните винени райони. БАВП разбира тази необходимост и се
стреми да стимулира диалог, който да надхвърли индивидуалните интереси и да насърчи съвместни усилия в името на качеството и развитието на българското вино. Конференцията е едно от средствата, с които Асоциацията помага за изграждането на партньорства – както на национално, така и на международно ниво.
Темите на събитието ще обхванат актуалните предизвикателствата пред винопроизводителите, конкретни решения и вдъхновяващи примери, които да
мотивират всички участници да работят заедно в името на устойчивото развитие на сектора.

В рамките на панелните дискусии и лекции, утвърдени международни експерти ще споделят своя опит, а участниците от България ще имат възможността да представят успешни проекти и да обсъдят своите визии за бъдещето, включително как маркетингът и имиджът на страната могат да бъдат подпомогнати от разнообразните качествени характеристики на винените райони.

Личен опит и примери за общностни инициативи ще дадат поканените чуждестранни експерти. Джан Паоло Репето, собственик на Vigneti Repetto и
председател на местната асоциация на производителите в района на Тортона, част от Пиемонт, ще сподели своя опит в изграждането на разпознаваемост на
винен регион чрез непознат местен сорт, който спомага за отличимост и привлича винени туристи.

Даниел Меначо, международен консултант и преподавател във водещи училища за винен бизнес във Франция, включително INSEEC Bordeaux Wine Institute, Bordeaux Sciences Agronomics School и The Montpellier Institut Supérieur du Vin, ще предложи своя професионален анализ за маркетинга на българските вина и пътя им към успех на глобалния пазар.
Тази конференция няма да бъде място, където се повтарят познати проблеми и гледни точки. Целта ѝ е да провокира размисъл и всеки от участниците да си
тръгне с поне една идея, която ще помогне за развитието на бизнеса и общността му.

През последните пет години БАВП ясно и последователно заявява и работи за промяна в сектора – промяна в мисленето, подхода и отношението към българското вино. Чрез стратегическия и системен диалог, който организацията създава, се изгражда мрежа от професионалисти, готови да споделят знанията си, да търсят положителни тенденции и да работят за утвърждаване на България като винена страна, която има какво да предложи и може успешно да се конкурира на световния пазар.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg