EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

До 900 евро за кв.м. вървят имотите в Свети Влас

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

До 900 евро за кв.м. вървят имотите в Свети Влас

mail11:30 | 28.02.2011прегледи 1043 коментарикоментари 0


Цената на ваканционните имоти се определя от местоположението на конкретните имоти, от качеството им, от средата, където са разположени. В района на „Слънчев бряг” и Свети Влас средната цена е 850 - 900 евро на квадратен метър. За райони около Варна, средната цена е около 1200 евро. Това каза пред агенция „Фокус” управляващият съдружник в „Хоум фор Ю” Иван Горанов. Основната възрастова група на клиентите на „Хоум фор Ю” е между 30 и 50 години, това са хора в активна възраст. „Те желаят да купят имот, където да прекарват своята почивка. Това са предимно семейни хора с по няколко деца, това са хора, които търсят добра среда за отдих, спорт и почивка. България е място, което не е далеч от дома им и им предлага качествени услуги. България ценово е достъпна и стои много по-добре от Франция, Испания, Италия. Едновременно с това руснаците чувстват българите близки по манталитет и религия”, обясни Иван Горанов.
Компанията има и клиенти в по-напреднала възраст. Това са хора, които търсят възможности за постоянно пребиваване в страната. Те се ориентират към градски тип имоти, обикновено по Черноморието, в близост до Бургас и Варна, както и в София, обясни още той. Горанов каза, че съществуват макар и малко оферти в ценовия сегмент от 30 до 50 хил. евро. „Такава цена не означава, че тези имоти са некачествени – положението на такива имоти не е така атрактивно. Самият размер на съответното жилище също може да е по-малък. Руските клиенти се чувстват спокойни по отношение на качеството на строителството, защото страната е член на ЕС и в нея се спазват всички законови изисквания”, обясни Горанов. И при жилищата е като при колите, както има луксозни коли като „Мерцедес”, така има и такива като „Опел”, които са по-достъпни за масовите потребители, обясни още съдружникът в „Хоум фор Ю”.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg