EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

До края на октомври 8 нови метро станции + снимки

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

До края на октомври 8 нови метро станции + снимки

mail07:32 | 08.09.2019прегледи 2660 коментарикоментари 0


Изпълнението на метрото в участък от третия лъч: от метростанция „Орлов мост“ до метростанция „Бул.България“. 

Изпълняват се довършителни работи на станциите на „Орлов мост“, „Патриарх Евтимий“, „НДК 2“, „Медицински университет“ и „България“.

До края на октомври ще приключат на 100% строителните дейности по новите 8 станции от третата линия и ще продължат изпитанията на новите влакове „Сименс”, които ще обслужват трасето.

 

В момента се изграждат два от четирите етапа на третата линия на метрото в София „Бул. Владимир Вазов – бул. Евлоги и Христо Георгиеви – Орлов мост – НДК – ж.к. Красно село – ж.к.Овча купел”, с дължина 12 км и 12 метростанции, включени в Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г. Проектът за Етап 1 от Линия 3  включва цялостно изграждане на участък с дължина 8 км и 8 метростанции – участък: „бул. Вл. Вазов – ЦГЧ – кв. Красно село“, метродепо и доставка на 20 метровлака от фирма „Сименс”. Етап 2 включва трасето: „кв. Красно село – ж.к. Овча Купел – жп линия София-Перник в кв. Горна Баня“, с дължина 4 км и 4 метростанци. Финансират се от Европейския фонд за регионално развитие, с местно съфинансиране от Столична община. 

Линия 3 е принципно нов тип линия: с ново поколение автоматика и системи за безопасност и управление на движението.

Едновременно със строителството на метрото, в отделни участъци на трасето се изгражда нова градска инженерна. Изгражда се изцяло нов участък от бул.„Линкъл” в участъка от бул.„Овча купел” до ул. „Зеленика”, ул.“Централна“ и бул. „Житница”.

Обществените ползи от строителството на Етап 1 и 2 на Линия 3 на метрото в София са:

- прогнозно перспективно натоварване с пътници на линията – около 130 хил. пътници на ден;

- интермодални връзки с основни входни артерии в града, с националната жп мрежа в кв.”Горна Баня”, а чрез първата и втората линия на метрото – с аерогара София и Централна ж.п. гара;

- намаление на трафика по трасето до 25%;

- намаление на вредни газове във въздуха – над 11 хил.тона годишно. 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1792