EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Доверието = ключ за успех на компаниите

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Доверието = ключ за успех на компаниите

mail17:00 | 05.12.2014прегледи 1680 коментарикоментари 0


Добрата корпоративна репутация е задължителна част от една компания, но вече не е достатъчна. Това показва проучването Enterprise Value за 2014 година на FTI Consulting.
Според проучването, взаимната връзка между доверието в компанията и поведението на заинтересованите страни е значително по-силна, отколкото между добрата репутация и поведението на заинтересованите страни. Проведено сред четири групи от заинтересовани страни – инвеститори, търговци и бизнес клиенти, служители и лидери на обществено мнение, изследването измерва показателите, които определят дали служителите искат да са част от една компания; клиентите – да купуват продукти или услуги; инвеститорите - да купуват и притежават акции в дружеството и политиците и гражданите - да се застъпват за дружествата и в общностите, в които принадлежат. Един от основните изводи на проучването е, че чрез увеличаване на доверието, компаниите могат да се обръщат към заинтересованите страни като към свои застъпници. Нещо, което добрата репутация няма как да направи.
Като цяло, проучването сочи, че компаниите имат 30% по-голям шанс да постигнат желаното поведение, ако заинтересованите страни й се доверяват, отколкото ако за компанията се знае, че има добра репутация. Чрез увеличаване на доверието, компаниите могат да привлекат заинтересованите страни на своя страна, като свои застъпници - нещо, което добрата репутация няма как да направи. Веднъж постигнато, доверието на заинтересованите страни, позволява на компаниите да постигнат по-добре желаните поведения .

Проучването разкрива доверието като по-висок критерий за поведение, отколкото репутацията.
Установено е, че постигането на доверие сред заинтересованите страни е с 27% по-трудно, отколкото изграждането на добра репутация. Освен това, проучването показва, че заинтересованите страни гледат на репутацията на компанията като на функция от минали действия, докато доверието е далновиден инструмент, който отразява убеждението на заинтересованите страни в целостта на бъдещите им действия.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg