АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Държавната La Poste придоби българска агенция
Държавната група La Poste (Френските пощи) придобива мажоритарен дял от специализираната агенция за директен маркетинг „Метрика“. Сделката беше финализирана в края на изминалата година. La Poste извършва своята дейност в над 40 държави на 4 континента, с оборот за 2014 г. от 22,2 млрд. евро, 17.9% от който е генериран от бизнеса на групата извън Франция. Компанията разполага с 260 000 души персонал в цялата си мрежа и всяка година доставя артикули по целия свят – писма, печатни рекламни материали и колети. „Метрика“ е специализирана агенция в изграждането на цялостни кампании по директен маркетинг и обслужване на процесите по отдалечени продажби. През октомври 2015 г. компанията стартира комплексна услуга за обслужване на онлайн магазини, която е уникална за българския пазар – StepUP.
Tweet |
|