EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Е-издания по-популярни от печатните в САЩ

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Е-издания по-популярни от печатните в САЩ

mail11:17 | 01.03.2010прегледи 772 коментарикоментари 0


Малко над 25 процента от американците над 18 години четат новини от мобилните си телефони, показва доклад на изследователския център Pew Research Center, публикуван
днес и цитиран от Associated press.
Изследването е поредният признак за това как хората променят начините на получаване на информация. Технологиите се променят в новинарския бизнес, както и отношението на потребителите към него. Последният бум бе предизвикан от популярността на мобилните телефони, които имат лесен достъп до интернет.
Според новото изследване 26 процента от американците получават новини на телефоните си. Pew не разполага с информация отпреди две или три години, за да направи сравнение. Но доказателство за промените навици може да се види от следния
факт: по-младите собственици на мобилни телефони е по-вероятно да търсят новини на телефоните си. Около 43 на сто от хората под 50 години посочват, че четат новини от телефоните си спрямо 15 на сто при по-възрастните.
Някои неща обаче не се променят. Основният интерес на потребителите, когато търсят новини на мобилните си телефони, е прогнозата за времето. От 37-те процента собственици на мобилни телефони, които използват интернет на телефона си, 72 процента казват, че проверяват метеорологичните прогнози. На второ място
са актуалните събития, като 68 процента от анкетираните се интересуват от тях.
Проучването на Pew предлага статистика за новите навици на хората. Докладът показва, че потребителите не разчитат само на един източник. Около 60 процента от анкетираните получават новини както от онлайн, така и от офлайн източници. Близо 46
процента твърдят, че използват четири до шест различни вида медии в обичаен ден.
Интернет помага за превръщането на новините в по-социално преживяване: над 80 процента от анкетираните получават новини чрез e-mail връзки.
Проучването е обхванало 2259 хора на възраст над 18 години, които са анкетирани по телефона между 28 декември и 19 януари. 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg