АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
е-НАП спестил 50 хиляди посещения
Над 50 000 посещения в офисите на НАП е спестил Информационният център на агенцията. Данните са за първите два месеца на годината, съобщи приходната агенция. От началото на годината до края на февруари 2012 г., чрез телефона за информация 0700 18 700 са обслужени 45 800 обаждания, а служителите на центъра са отговорили на близо 4 300 въпроса, постъпили на електронния му адрес - infocenter@nra.bg. Най-честите въпроси са свързани с използването на електронните услуги, получаването и ползването на Персонален идентификационен код, попълването на годишните данъчни
декларации, документите, които се подават заедно с декларациите, ползването на отстъпки и облекчения. Хората се интересуват и как могат да възстановят здравноосигурителни права, да се освободят от внасяне на здравни вноски и как могат да си платят данъците и осигурителните задължения. За първите два месеца на годината над 12 000 граждани са направили справка за здравноосигурителния си статус чрез автоматичната услуга на центъра. В същото време другата автоматизирана услуга - справка за регистрираните по ДДС фирми, са ползвали 2400 клиенти на администрацията. Статистиката на информационния център показва, че пропуснатите обаждания в работно време са под 6 на сто, а доволните от получената информация от служителите на НАП са над 90%.
Tweet |
|