EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

ЕБВР купи част от БГ компания

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

ЕБВР купи част от БГ компания

mail15:54 | 10.10.2011прегледи 556 коментарикоментари 0


С инвестиция в размер на 3 милиона евро Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) придоби миноритарен дял в българската аутсорсинг компания CallPoint New Europe.  Капиталът ще бъде използван за разширяване текущата дейност на компанията и повишаване нейната конкурентоспособност в сектора аутсорсинг на бизнес процеси в Източна Европа чрез инвестиции в технологии, човешки ресурси и устойчиво развитие на бизнеса. Макар и млада (CallPoint скоро отпразнува 7 години от създаването на първия офис в София) компанията има за цел да достигне капацитет от 2 000 позиции и 4 000 служители в региона до 2013 г., а като част от стратегията за устойчиво развитие се планира и сертифициране по ISO 14001:2004.
Инвестицията е част от програмата на ЕБВР за подкрепа на иновативни и „базирани на знанието” проекти в Източна Европа.  От началото на дейността си в България досега, ЕБВР е инвестирала над 2.4 милиарда евро в 194 проекта в различни сектори на икономиката. Това е първата инвестиция на институцията в областта на аутсорсинг на бизнес процеси. „Наблюдаваме как нараства броят на компаниите в България, които предлагат качествени технологични решения, както на родния, така и на чуждите пазари. Организации като CallPoint New Europe създават работни места за младите и интелигентни хора в страната. Инвестицията ни ще й позволи да продължава да расте и да бъде модел и за другите технологично ориентирани компании,” коментира Даниел Бърг, директор на ЕБВР за България.
CallPoint New Europe е създадена през 2004 година и специализира в 4 основни направления: пътуване и свободно време; търговия на дребно и онлайн търговия; финансови услуги; телекомуникации. През 2008 г. Global Finance инвестира 1 милион евро в компанията чрез своя фонд „Растеж“. През 2010 г. CallPoint New Europe отбеляза 64% ръст в оборота си (15 милиона лева) и назначи 200 нови служители спрямо предходната година. В момента в контакт центъра работят 900 специалисти в 3 офиса: в София (550 човека), Пловдив (50) и Букурещ (300). Това е една от най-големите независими аутсорсинг компании в Източна Европа. 95% от фирмите, които ползват услугите на CallPoint, са от Западна Европа. Те се обслужват на повече от 20 езика. Притежава сертификати ISO 9001:2008 и ISO 27001:2005, и е квалифициран PCI Compliant Service Provider.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg