EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

ЕДЕН дестинация Враца + видео

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

ЕДЕН дестинация Враца + видео

mail16:11 | 12.05.2017прегледи 1429 коментарикоментари 1


Министерството на туризма, в партньорство с общините Враца, Белоградчик и Луковит организира опознавателен тур за блогъри от Германия по маршрута София – Враца – Белоградчик – Луковит – София по проект „Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН от България - II издание”.

Блогърите Hanna Kuhn /www.reisehappen.de/ и Nicole Biarnés Kiefer /http://www.freibeuter-reisen.org/са избрани на база извършен в рамките на проекта анализ, чрез който са идентифицирани ключови маркетингови фигури на пазар Германия. Двете интернет издания са с туристическа насоченост имат профили в социалните мрежи, където вече са публикувани снимки и впечатления от пътуването. 

Опознавателната обиколка в страната стартира с посещение на централна градска част на София и продължи с отпътуване към първата ЕДЕН дестинация - Враца. Там блогърите имаха възможност да разгледат Регионалния исторически музей – Враца,  Етнографско-възрожденския комплекс „Св. Софроний Врачански” и пещерата Леденика.

Белоградчишките скали и пещера Магурата също бяха включени в програмата на тура за немските участници. В община Белоградчик бе организирана специална дегустация на качествени български вина във винарска изба. Маршрутът на блогърите продължава към Луковит и завършва с посещения на Геопарк Искър-Панега и пещера Проходна.

Гостите от Германия споделят, че в България има невероятна природа и прекрасни пейзажи, а Белоградчишките скали са ги впечатлили със своята магия.


EDEN е акроним на European Destinations of Excellence (Най-добри европейски дестинации) – проект, който популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз. Проектът се базира на национални конкурси, които се провеждат ежегодно и в рамките на които се избира туристическа „най-добра дестинация“ за всяка участваща държава. Чрез подбора на дестинации проектът EDEN ефективно постига целта да привлича вниманието към ценностите, многообразието и общите характеристики на европейските туристически дестинации. Проектът повишава популярността на прохождащите европейски дестинации, създава платформа за обмяна на добри практики на територията на цяла Европа и насърчава работата в мрежа между отличените дестинации.

Източник, снимка и видео: Министерство на туризма


 
Коментари
 
hristina - 16-05-2017 г. 14:21:36

Bravo!

 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg