EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

ЕК търси и BG компании за азиатския пазар

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

ЕК търси и BG компании за азиатския пазар

mail15:05 | 18.03.2010прегледи 673 коментарикоментари 0


Ралица Русинова

Стартира програмата EU Gateway, подкрепяща предприемачи, мотивирани да развият своя бизнес в Япония и Корея, съобщават от Deloitte. Програмата е финансирана и ръководена от Европейската комисия. Deloitte е подизпълнител на проекта за България.
Фокусът на EU Gateway е организирането на бизнес мисии - общо 30 до 2015 г. Проектът подпомага компании от точно определени технологични сектори с висок потенциал за развитие в Япония и Корея. През 2009 г. 18 български фирми бяха одобрени и успешно осъществиха контакти на азиатския пазар.
Бизнес мисиите са организирани в зависимост от икономическия сектор. Те подпомагат до 40 компании от ЕС за Япония и до 30 за Корея. Една мисия, освен предварително уговорените срещи, включва и два бизнес дни, през които компанията може да представи своята технология и продукти на производители от същия сектор, вносители и търговци, потребители и правителствени организации.
За бизнес сектор „Информационни технологии”, крайният срок за кандидатсване е 14 май 2010 г., за  „Вътрешен дизайн” - 25 юни 2010 г., „Здравеопазване и медицински технологии” - 23 юли 2010 г.
EU Gateway определя следните критерии за участие: компанията да съществува от минимум 3 години, да има цялостна или мажоритарна собственост на капитал от ЕС, да е локализирана и извършваща основните си дейности в ЕС .
Изисква се още опит в международното бизнес сътрудничество, активност в един от икономическите сектори, покрити от EU Gateway, бизнес стратегия за навлизане в японския и/или корейския пазар, достатъчен оборот и нает персонал.
Всяка фирма може да участва в до 3 бизнес мисии, общо за Япония и Корея, за периода 2009-2015г.
Компаниите от ЕС, одобрени да участват в програмата печелят възможността да бъдат насочвани от екип от опитни професионалисти в сферата на бизнес етикета на тези динамични пазари. Чрез тази програма, от 1994 г. досега, ЕК е помогнала над 2500 компании да пробият на японския пазар.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1580