АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Експанзия на Била България
Търговската верига отчита по-добри резултати за първото тримесечие на годината, в сравнение със същия период за 2021 г. 277,6 млн. лева е оборотът на BILLA България за първото тримесечие на годината, с което търговската верига бележи ръст от 12.41% в сравнение със същия период на предходната година, както и 10% ръст по отношение на брой клиенти.
Плановете за експанзия през настоящата година са за откриване на поне 10 нови магазина и 5 реновирани обекта, сред новите локации се планира да бъдат Първомай, Карлово, Троян и Смолян. Предвидената инвестиция е в размер на 32 милиона лева. Над 300 работни места ще бъдат открити при изпълнение на плановете за експанзия.
Търговската верига ще продължи да инвестира в дигитални решения и иновации. 15,4 млн. лева е инвестицията, предвидена за въвеждането на каси на самообслужване, електронни етикети и фотоволтаици.
Дигитализация и иновации са стратегическите посоки на развитие, като до края на 2021 г. електронни етикети вече са въведени в 37 магазина, а каси на самообслужване – в 26. Плановете за настоящата година са електронните етикети да навлязат в още 92 обекта, а касите на самообслужване – в 30. Предвидената инвестиция обезпечаването им е близо 12,4 млн. лева.
Веригата насочи инвестиции в посока въвеждането на фотоволтаични системи в 29 търговски обекта. Допълнителни 3.2 млн. лева ще бъдат насочени в тази посока.
Tweet |
|