EUR 1.9558
USD 1.8535
CHF 2.0887
GBP 2.3406
CNY 2.5586
you tube
mobile version

За правата на потребители информират в ЕК

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

За правата на потребители информират в ЕК

mail12:45 | 21.01.2010прегледи 573 коментарикоментари 0


Информационна кампания за защита на правата на потребителите бе открита в представителството на Европейската комисия в България. Кампанията представи Живка Петкова - заместник-ръководител на кабинета на еврокомисаря Меглена
Кунева, съобщава БТА.
Петкова обясни, че повече от две трети от българите, на възраст от 21 до 45 години, искат да знаят повече за правата си, когато купените от тях стоки не работят. Шест от всеки десет българи искат да знаят повече за правата си, когато вземат кредит за купуване на стоки.
Живка Петкова посочи, че много българи все още гледат на отношенията с магазините и доставчиците на услуги като на непрекъсната борба. Тя добави, че все пак настъпват и положителни промени, тъй като по-младите потребители пазаруват на изгодни цени в Интернет, а по-предприемчивите търговци въвеждат по-високи стандарти за грижа за потребителите.
Петкова обясни, че когато се установи, че стока, която току-що е купена, не работи добре, продавачът трябва да я замени или поправи в рамките на 30 дни, или да върне парите. Тя допълни, че когато се купува на кредит, потребителите имат право
 да знаят каква е общата стойност на кредита, с включени всички такси и удръжки. По думите й, когато се купува пакетна услуга за ваканционна почивка, клиентът има право да получи точно това, което е описано в брошурата.
Кампанията е финансирана от Европейската комисия с повече от 1 300 000 лева.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg