АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Загубите във вестникарския бизнес в САЩ нарастват
Финансовите проблеми във вестникарската индустрия в САЩ се задълбочиха през второто тримесечие, след като продажбите от реклама в сектора са се свили с 29 процента, намалявайки приходите на издателите с 2,8 милиарда долара спрямо същия период преди година, предаде Асошиейтед прес.
Това е най-силният спад досега, като приходите от реклама - основният източник на печалба за вестниците - са в състояние на "свободно падане" в продължение на три години. Мащабите на загубите от реклама във вестникарската индустрия стават все по-големи през всяко от последните 12 тримесечия, отбелязва АП.
Данните, публикувани снощи от Асоциацията на вестниците в Америка, не предизвикаха шок предвид драматичния ефект, предизвикан от загубите от реклама на най-големите вестникарски издатели в САЩ, отчетени през периода април-юни.
Статистическите данни напомнят за кризата, пред която са изправени американските вестници, опитващи се да преодолеят тежката рецесия и новите тенденциите в рекламата, които пренасочват повече маркетингови долари към интернет пространството.
Tweet |
|