EUR 1.9558
USD 1.8287
CHF 2.0878
GBP 2.3501
CNY 2.5473
you tube
mobile version

Започва автомобилният салон в Шанхай

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Започва автомобилният салон в Шанхай

mail14:10 | 20.04.2015прегледи 661 коментарикоментари 0


Форд се похвали с новия си Таунус, а Нисан
представи днес средно голям седан и високопроходим
автомобил, проектиран за Китай, на автомобилния салон в Шанхай,
подчертаващ засилващата се конкуренция от по-евтините китайски
марки автомобили, предаде Асошиейтед прес.
Изложението отваря врати днес за журналисти, а на 22 април -
за широката публика. Автосалонът ще продължи до 29 април,
допълва Франс прес.
Конкуренцията в Китай става все по-голяма на фона на
забавящия се растеж, като още повече автомобилопроизводители се
насочват към най-големия в света автомобилен пазара по брой
продадени коли, отбелязва АП. Световните производители на
автомобили инвестират сериозни суми, за да отговорят на
китайския вкус, докато местните производители пускат по-евтини
варианти на високопроходимите автомобили и други популярни
превозни средства.
Форд използва автосалона в Шанхай за световното представяне
на най-новата версия на своя Таурус. Дженеръл мотърс  и Мерцедес-Бенц също представиха нови
модели или версии, модифицирани за Китай.
Сред характеристиките на Таурус присъства и масажно
оборудване на задната седалка. То е предназначено за купувачите,
които имат шофьори и се возят отзад - пазарна ниша, която все
повече кара автомобилопроизводителите да правят по-големи, по
удобни задни седалки.
Автомобилният салон представя и възраждането на китайските
автомобилостроители след две трудни години, в които изгубиха
пазарен дял. Местните компании инвестираха много, за да пуснат
нови модели, които привличат купувачи с по-ниските си цени в
момент, когато китайският икономически растеж се забавя.
Компанията Great Wall представи днес своя H6 Coupe и показа H8, най-новите в поредицата
високопроходими автомобили, които помогнаха на
автомобилостроителя да се превърне в една от най-успешните
марки. Компанията посочи, че се надява да продава 10 000 от
двата нови модела месечно.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg