АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Започна потребителска кампания в Китай
На 6 юни CCTV и управата на китайската столица Пекин съвместно стартираха серия от мероприятия с Пекинския потребителски сезон, провеждащ се под мотото „Новото потребление - любов към живота". Кампанията цели да насърчи потреблението сред местните граждани. То се провежда с цел прилагането на практика на важната инструкция на управляващите за „поетапно съживяване на магазините, пазарите и услугите" и ще продължи до края на 2020 г.
Според организаторите на мероприятието, потребителският сезон ще обхване много важни фестивали, които се очаква да насърчат потреблението, като Празника на драконовите лодки, празника Циси, лятната ваканция, откриване на новата учебна година, Националния празник 1 октомври и Празника „Средата на есента" и т.н. Пекин е раздал 12,2 милиарда потребителски купона и е публикувал редица политики за насърчаване на потреблението. Предвидени са над 400 ключови и интересни мероприятия в столицата.
Tweet |
|