EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Започна ремонт на тунел "Ечемишка"

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Започна ремонт на тунел "Ечемишка"

mail13:02 | 02.09.2016прегледи 753 коментарикоментари 0


Започна ремонтът на тръбата за Варна на тунел „Ечемишка“ на автомагистрала „Хемус“. До приключване на строителните работи, което се очаква да бъде до края на декември, трафикът ще се осъществява двупосочно в тръбата за София.

Ремонтните дейности включват възстановяване и усилване на тунелната облицовка, хидроизалация, обновяване на пътната настилка, на електрическата и вентилационната инсталация, системи за видеонаблюдение и пожароизвестяване и т. н.

Тунел „Ечемишка“ е с дължина 775 м. В експлоатация е от 1984 г. и досега нe е ремонтиран. Преди две години са били подновени единствено осветителните тела.

Ремонтните дейности ще бъдат изпълнени от „Автомагистрали“ ЕАД по договора за текущо поддържане на автомагистралния участък.

В момента на АМ „Хемус“ се ремонтира тунел „Витиня“, виадукт „Елешница“ и участъкът при 41-ви километър - между тунелите „Ечемишка“ и „Топли дол“.  

Алтернативният маршрут за пътуване по време на ремонтните работи на тунел „Витиня“ от София за Ботевград е път I-1 - от 215-ти км до км 209+500 и обратно. Връзката на АМ „Хемус“ с първокласния път за пътуващите към Ботевград е при пътния възел при 30-ти км на автомагистралата /Витинска река/, а за идващите от Ботевград при 36-ти километър на АМ „Хемус“. Този маршрут е с 2 километра по-дълъг и с около 7-10 минути по-бавен. Той обаче може да се окаже и по-бърз като се спестят престоя на опашката пред тунела и газовете вътре, ако го използват. Сравнение: – по АМ „Хемус“ са 22 километра, минават се за около 17 минути. Алтернативното трасе – 22 километра, за около 24 минути./Източник и снимка: АПИ


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg