АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Заработи енергиен омбудсман към ЧЕЗ
Заработи енергиен омбудсман към ЧЕЗ, който обявява Ден на отворени врати към звеното в сряда - 13.03.2013 г., от 13.00 ч. до 15.00 ч. в Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, площад „Позитано” № 2А в столицата.
Първият енергиен омбудсман на компаниите от Групата на ЧЕЗ в България е Радослав Димитров, който компанията определя като доказан професионалист в областта на енергетиката и обслужването на клиенти.
Позицията Енергиен омбудсман се разкрива в съответствие с Директива 2009/72/ЕО на Европейския парламент относно общите правила за вътрешния пазар на електроенергия. Със създаването на Енергиен омбудсман в ЧЕЗ клиентите ще могат да се обръщат към него винаги, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби. Омбудсманът ще приема също така предложения на потребителите как да бъде подобрено обслужването на клиентите.
Омбудсманът ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ и винаги взема предвид аргументите и на двете страни.
Когато спорът между клиента и дружеството от Групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя се прекратява.
Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават на тел: 02 8958 450, факс: 02 8959 770, електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес: гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.
Tweet |
|