EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Защо спряха камионите?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Защо спряха камионите?

mail15:15 | 08.08.2012прегледи 760 коментарикоментари 0


Румъния е причината в България да бъде въведена забрана за движение на камиони над 7,5 тона по пътищата през деня, която беше в сила вчера. Това обясни пред bTV регионалният министър Лиляна Павлова. Когато температурите надхвърлят 35 градуса, по републиканските пътища влиза в сила забраната за движение на тежкотоварни камиони над 20 тона през деня. Вчера обаче от забраната бяха засегнати и доста по-леки. Това разгневи шофьорите, които се оплакаха от липса на елементарни условия, в които да изчакат отмяната на забраната. Регионалният министър Лиляна Павлова заяви, че причината за въвеждането на тази забрана е затварянето на границата от страна на Румъния, където в сила е код "червено" заради високите температури. "Полицията ги спираше и предупреждаваше два часа по-рано, за да стигнат до най-близкият паркинг, където да спрат и да изчакат да падне ограничението", заяви Лиляна Павлова. По думите й новите 70 км. на магистрала "Тракия" от Стара Загора до Ямбол са достатъчно добри като качество и те биха издържали на тежкотоварни камиони през жегите. "Но няма как само заради 70 км. нова магистрала да пуснем целия трафик", коментира министърът. Същевременно министърът на регионалното развитие и благоустройството призна, че има проблем с табелите. "Възложила съм на всички областни пътни управления да си анализират всички табели и да се актуализират в максимална степен", посочи Павлова.

Що се отнася до проверките на концесионерите на плажовете, Лиляна Павлова заяви, че те не са изненадващи, а са започнали в началото на сезона. Инспекторите гледат първо медицинското оборудване. "Към юни месец при 80% от концесионерите липсва медицинско оборудване. Към днешна дата по-голямата част от тях отстраняват нередностите по предписанията", заяви Павлова. "500 лв. струват медицинските апарати. Ако не могат да си го позволят, по-добре да не се занимават с концесията". Втората част от проверките засягат свободната част за плажуване, която трябва да е 50% от плажа и на нея хората да могат да си сложат собствени чадъри. Освен това спасителите трябва да са на 100 метра, да са оборудвани и екипиране, да има тоалетни, съблекални. Сред задълженията на концесионерите е и да предоставят душ на плажуващите. "Плажът на Китен е изряден – там зоната за свободно плажуване се редува с платената", заяви Лиляна Павлова. Като лош пример тя отново даде плажа на Каваците. "Нямаше нищо през юли там. Концесионерът обаче не си е платил таксите, дължи ни и лихви. По съдебен ред ще му запорираме сметките". От регионалното министерство ще сложат сами табели, за да знаят хората, че плажът е неохраняем.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg