EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

ИАНМСП организира търговска мисия до Северна Каролина

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

ИАНМСП организира търговска мисия до Северна Каролина

mail14:10 | 21.10.2011прегледи 886 коментарикоментари 0


Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) организира участие на български малки и средни предприятия в търговска мисия до Северна Каролина, САЩ, която ще се проведе от 22 до 26 октомври 2011г.
Проявата се осъществява в рамките на дейност 5 „Организиране на промоционални прояви в страната и чужбина” по Проект № BG161PO003–4.2.01-0001 „Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия”, по който ИАНМСП е институционален бенефициент.
Търговската мисия до Северна Каролина, САЩ, се организира за български малки и средни предприятия от дървообработващата и мебелна промишленост. В нейния състав са включени представители на 10 предприятия, селектирани въз основа на прилагане на критериите, заложени в Общите условия за участие на български МСП в търговски мисии, а именно: „Тедива” ООД, „КанУчтехспорт България” ООД, „Мебел – К” ЕООД, „Виденов груп” ООД, „Лука” ООД, „Геномакс” ООД, „Камакс” ООД, „Дикс” ООД, „Джъмбо Маркет” ЕООД, „Йордан Мишев” АД. Програмата на търговската мисия предвижда посещение на специализирано изложение HighPoint Market и провеждане на двустранни срещи. Проявата се реализира в тясно сътрудничество с Търговския отдел към Посолството на САЩ.
Провеждането на търговски мисии в чужбина е един от инструментите, които ИАНМСП използва в дейността си по развитието на експортния потенциал на българските малки и средни предприятия. Те предоставят възможност за осъществяване на преки контакти между български предприятия с потенциални чуждестранни партньори, насърчаване на производствено коопериране и сключване на обвързани сделки. Участието в търговските мисии в чужбина води до повишаване на експортната култура на предприемачите чрез запознаване на място със специфичните изисквания за отделните стокови групи, адаптиране на българските продукти към съответния пазар, внедряване на добри производствени и търговски практики. Създаване на бизнес партньорства, познаване на специфични начини за промотиране на българските стоки водят до увеличаване обема на българския износ за приоритетни чуждестранни пазари.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1793