EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Инвеститорите нямат доверие на социалните мрежи

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Инвеститорите нямат доверие на социалните мрежи

mail10:30 | 27.01.2014прегледи 759 коментарикоментари 0


Големите световни инвеститори все още използват слабо така наречените социални медии (социални мрежи, форуми, блогове ...), за да се информират, определяйки ги като доста  по-слабо надеждни в сравнение с печатните издания, сочи проучване на Авас Пари (Havas Paris).
Агенцията за комуникация е анкетирала по телефона през ноември и декември миналата година 105 институционни инвеститори в 12 страни, които управляват 3,8 трилиона долара. От участвалите в допитването само 30% са отговорили, че редовно следят социалните медии. В тази категория форумите за инвестиране (39%) са най-често консултирани, изпреварвайки професионалната мрежа Linkedin с 34%, финансовите блогове с 32%, Twitter с 22% и Facebook с 10%. Голямото мнозинство от анкетираните (85%) посочват, че тези медии не са особено надеждни, а 16% от тях дори са на мнение, че те са безполезни за тяхната дейност. Френските инвеститори са особено строги в оценката си, твърдейки, че на 50% те не са подходящи за тях. За да се информират инвеститорите предпочитат информационните агенции (91%) пред периодичните издания (89%) независимо дали те са он-лайн или печатни, следвани от радиото и телевизията (45%). Сред медийните източници като най-надеждни са оценени кратките новини на информационните агенции (87%).


 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg