АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Инвеститорите нямат доверие на социалните мрежи



Големите световни инвеститори все още използват слабо така наречените социални медии (социални мрежи, форуми, блогове ...), за да се информират, определяйки ги като доста по-слабо надеждни в сравнение с печатните издания, сочи проучване на Авас Пари (Havas Paris).
Агенцията за комуникация е анкетирала по телефона през ноември и декември миналата година 105 институционни инвеститори в 12 страни, които управляват 3,8 трилиона долара. От участвалите в допитването само 30% са отговорили, че редовно следят социалните медии. В тази категория форумите за инвестиране (39%) са най-често консултирани, изпреварвайки професионалната мрежа Linkedin с 34%, финансовите блогове с 32%, Twitter с 22% и Facebook с 10%. Голямото мнозинство от анкетираните (85%) посочват, че тези медии не са особено надеждни, а 16% от тях дори са на мнение, че те са безполезни за тяхната дейност. Френските инвеститори са особено строги в оценката си, твърдейки, че на 50% те не са подходящи за тях. За да се информират инвеститорите предпочитат информационните агенции (91%) пред периодичните издания (89%) независимо дали те са он-лайн или печатни, следвани от радиото и телевизията (45%). Сред медийните източници като най-надеждни са оценени кратките новини на информационните агенции (87%).
Tweet |
|