АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Иновациите в Хайнекен генерират 2.2 млрд.евро приход
ХАЙНЕКЕН обяви своите годишни резултати, които отбелязват органичен ръст на приходите от 4.8%, с приход за хектолитър от 2.2%1 Консолидираният обем на бира нараства +3.0% през 2016 година, което се дължи на ръст в обема в регионите Северна и Южна Америка, Азиатско-тихоокеански и Европа. Той контрастира с по-слабо представяне в регионите Африка, Близкия Изток и Източна Европа.
Оперативната печалба (beia) нараства с +9.9% органично, което се дължи предимно на по-високи приходи и ефективност на разходите. Нетна печалба (beia) от € 2,098 млн., бележи органичен ръст от 8.5%.
Обемът на сайдер категорията бележи двоен ръст в цифри по обем за първото полугодие и едноцифрен ръст във второ полугодие. Международната марка Strongbow се представи блестящо. А във Великобритания, където е родният дом на сайдера, продължи да печели пазарен дял, благодарение на развитието на сайдер портфолиото. Извън Великобритания, сайдер категорията достига двуцифрен ръст в обем, като най-силно изявени са пазарите в България, Румъния, Чехия и Полша, както и Южна Африка, Русия и Мексико.
Новата марка сайдер - „Крадецът на ябълки“ бе представен на 5 пазара, включително и в България.
През 2016 г. процентът от иновации се увеличава до 10,6% (2015: 9,2%), което е генериран приход от 2.2 млрд евро. Като реализирани иновации през периода са:
Wild Lager бирите H41 и H71 представени в избрани европейски пазари
Heineken Light беше лансирана в Ирландия и Нова Зеландия, пилотно в Гърция и Швейцария
Ниско алкохолна и безалкохолна марка бира бе пусната за първи път в Испания, Полша и Индонезия
Craft и различни видове бира; Lagunitas, Морт Subite, Birra Морети Regionali и Zywiec
Tweet |
|