EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Инфраструктурни ремонти във Варна

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Инфраструктурни ремонти във Варна

mail15:05 | 04.02.2021прегледи 582 коментарикоментари 0


Възложено е проектиране за съоръжения 7, 8 и 9 на Аспаруховия мост, които ще бъдат изцяло ремонтирани, съобщи във Варна заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков. Стойността на строителните работи ще стане ясна след изготвяне на проекта.

Две експертизи доказаха, че Аспаруховият мост е без конструктивни дефекти.

По отношение на темата за втори мост Николай Нанков напомни, че през миналата година стартира изготвяне на предпроектно проучване и разширен идеен проект за автомагистрала „Черно море“. През тази година ще завърши предпроектното проучване, което ще даде отговор за премостване на Варненското и Белославското езеро.

Предстои да бъде сключено споразумение между АПИ и община Варна и да бъде възложено цялостното укрепване на свлачището „Трифон Зарезан“. Има бюджетни средства за проекта, който ще бъде изпълнен с мостово съоръжение и с актуализация в частта, свързана с геодинамични процеси и противоземетръсна устойчивост, съгласно новите нормативни изисквания.

Темата за срутищата на магистрала „Струма“ (бившата АМ „Люлин“) не е от днес. АМ „Люлин“ все още е най-скъпата магистрала, възлагана 2005-2006 г., чието изпълнение започва през 2007 г. при средна цена 9,1 млн. евро/км. Две години укрепвахме свлачище на 9-и км от Перник в посока София. На 8-и км в посока Перник се появи срутище. Толкова скъпа магистрала, при тези стойности на минималната и средната работна заплата тогава, битум и материали, а на всичко отгоре и неукрепена, затова берем тези плодове, каза Нанков.

И добави, че започващият ремонт на АМ „Тракия“ е в участък, строен 2005-2007 г.

Тепърва ще се предприемат действия по темата за срутищата, свързани с научно-изследователска експертиза по отношение на дългосрочна превенция. Само през миналата година са възложени с конкретни проекти и дейности 94 свлачища по републикански пътища или в техния обхват. Един от най-недофинансираните инвестиционни сектори е борбата с геодинамичните процеси, подчерта заместник-министър Нанков.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg