EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Италианец начело на Lenovo в Европа

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Италианец начело на Lenovo в Европа

mail09:40 | 04.04.2012прегледи 716 коментарикоментари 0


Вторият най-голям производител на персонални компютри в света - Lenovo, назначи Джанфранко Ланчи за старши вицепрезидент на компанията и президент за региона на Европа, Близкия Изток и Африка. Ланчи, който е бивш изпълнителен директор на Acer, ще продължи да развива динамично растящия бизнес на Lenovo в региона. В последните над две години Lenovo е сред основните PC производители в света. Миналата година компанията придоби немската MEDION, като част от плановете си за растеж в Европа. С назначението си Ланчи обявява и плановете си до 2013 г. да изведе Lenovo до топ 3 при производителите на персонални компютри в Европа, Близкия Изток и Африка.

Назначението на Ланчи за президент на бизнеса на Lenovo в Европа, Близкия Изток и Африка идва с преструктурирането в компанията, ефективно от 2 април. То създава четири нови региона - Европа, Близкия Изток и Африка; Тихоокеанска Азия и Латинска Америка; Китай, и Северна Америка. Промените ще донесат повече ефективност, бързина и фокус в новите региони, които по-успешно ще прилагат корпоративната стратегия “Protect and Attack” по света. С тази стратегия Lenovo „защитава” основната си дейност в Китай и на пазарите за бизнес продукти по света с цел увеличаване на печалбата, като същевременно „атакува” с цел растеж на развиващите се пазари и в сегментите за потребителски устройства и мобилен интернет. Така в продължение на девет последователни тримесечия Lenovo е най-бързо развиващият се производител на персонални компютри в света, а за единадесет последователни тримесечия компанията расте по-бързо от пазара. Лидер сред производителите на персонални компютри в развиващите се пазари, компанията наскоро обяви финансовите резултати за третото си финансово тримесечие (завършило в края на декември 2011 г.) , които отбелязват рекорден пазарен дял на глобално ниво (14%), рекордна печалба, растеж във всеки регион и продуктов сегмент, както и атрактивни нови предложения за продукти, които отговарят на нуждите на „PC-плюс” поколението.

Разделен на седем района, Европа, Близкия Изток и Африка е най-големият сред четирите региона, в които оперира Lenovo*. Регионът се състои от развити, развиващи се и нови пазари, които предлагат големи възможности за растеж във всеки сегмент, включително потребителския, сегмента на малките и средни предприятия, големите корпоративни клиенти и публичния сектор.

 


Тагове: Lenovo, Европа
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1748