EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Й. Доминиц:Как хората да заговорят за вас

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Й. Доминиц:Как хората да заговорят за вас

mail14:40 | 05.10.2011прегледи 479 коментарикоментари 0


Как да използваме популярна кауза, за да привлечем интереса на обществото към марката, как да поставим пред аудиторията си екстремно предизвикателство, което да накара всички да заговорят за компанията ни и как да изненадаме своите клиенти, като премахнем или променим добре познати елементи от марката или продукта ни. Това бяха част от въпросите, на които отговори един от водещите световни специалисти в сферата на креативността в рекламата – Йонатан Доминиц. Той беше в България и проведе семинар Creative Thinking Workshop. Рекламисти и маркетингови специалисти участваха в дискусиите, организирано от дизайнерската агенция Киви Дизайн.
„Голямата промяна с навлизането на цифровите медии е, че хората вече са най-значимата част от разговора за марките. Преди усещането беше, че рекламодателите са активната страна, а зрителите – пасивната. Това разбиране се промени изцяло и днес обикновените хора промотират идеите за марките повече отколкото го правят самите марки. Днес целта на играта е, да накараш хората да говорят за теб, да споделят и да се ангажират с марката ти. Нашата задача е да създадем комуникация, която ще бъде просто стартова точка за това, което хората ще правят. Трябва да създадем интересна история, която да предизвика хората да добавят впечатленията си към нея, да създадат собствени истории и да ги споделят“ - убеден е Йонатан Доминиц. В периода 2009 – 2011 г. Той е анализирал най-успешните реклами в света и е установил, че въпреки огормното разнообразие от нови медии и технологии, има повтарящи се мисловни модели зад идеите на тези кампании. Именно на тези успешни модели беше посветено обучението, както и практическите задачи в рамките на семинара.
Повече за лектора
Йонатан Доминиц (Yonathan Dominitz) е един от водещите специалисти в света в сферата на креативността. Той има над десетгодишен опит от работата си на ръководни позиции в рекламния сектор и десетки успешни проекти за някои от най-големите рекламни агенции и корпорации в света. Обучавани от него агенции са спечелили над 20 награди от фестивала в Кан през последните пет години, включително три награди Grand Prix Lions. Самият Йонатан често е канен за лектор в Кан, както и на много други международни рекламни конференции и фестивали. В момента той е фокусиран върху създаването и преподаването на нови инструменти за развитието на креативността, които ще сподели и с българската си публика.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg