EUR 1.9558
USD 1.7937
CHF 2.0785
GBP 2.3266
CNY 2.5281
you tube
mobile version

Кадрови рокади в Carlsberg Group

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Кадрови рокади в Carlsberg Group

mail07:20 | 19.07.2017прегледи 10826 коментарикоментари 0


Кадрови рокади в Carlsberg Group. Изпълнителният директор на Карлсберг България Деян Беко отива в подразделението в Гърция след пет успешни години начело на компанията у нас, съобщи самият той. На негово място през август длъжността в България ще поеме Денис Шерстенников.

Друга новина е, че от 11 юли Carlsberg е част от стоте най-големи компании, обединени в коалицията RE100. Тя си поставя за цел нужната за производството електроенергия да се набавя изцяло от възобновяеми енергийни източници. Това ще стане на два етапа, като първата стъпка е до 2020 г. да се достигне до 20% ВЕИ. Любопитното е, че Carlsberg, заедно с белгийците AB InBev, са единствените пивоварни компании в списъка, включващ гиганти като IKEA, Bank of America, General Motors, HP, Microsoft, Nestle, NIKE и др.

Иначе, за първите шест месеца на 2017 година Карлсберг България е най-бързо развиващата се бирена компания у нас. Обемът й се е увеличил с 18%, а пазарният  дял е нараснал с 4,6 процентни пункта (пп) - сравнено със същия период на 2016г. – достигайки до 30,3% в обем от общия бирен пазар и заемайки лидерско място в него за първата половина на настоящата година. Данните са на агенция Nielsen A/S, която следи развитието на всички компании в бранша.

Забелязва се обаче лек спад на пазара на бира като цяло и минимален ръст в обемите, коментира маркетинговият директор Бранимир Братанов. 12% спад за полугодието се наблюдава при студения пазар, чийто дял обаче е едва 15% от общия пазар на бира. Минимален ръст има при топлия пазар – 2%. Интересна е тенденцията за все повече предпочитания към кеновете – 12% ръст от началото на 2017 г. Стъклените опаковки обаче регистрират спад от 8%, което основно се дължи на намалената консумация в заведенията (студения пазар).

Пиринското си остава марка №1 - то е увеличило обемите си с 14% за първите шест месеца на годината и пазарния си дял с 2,3пп и сега то заема 18,3% в обем от пазара на бира у нас.. Шуменско е марка №4, но с впечатляващ ръст в обемите от цели 31%, сравнено с полугодието на 2016 година и вече заема дял от 10,1% от българския бирен пазар. Чешката Будвайзер Будвар също може да се похвали с отличен 55% ръст.

След лансирането на Бомбичката на Шуменско, друг иновативен продукт, който се налага на пазара, е Пиринско младо пиво. Особеното при него е, че трайността му е едва 8 седмици, а в съставките му присъстват три вида хмел за повече аромат.

От тази година компанията започва да лансира в заведенията портфолио от 5 бири, наречено House of beer. Това са различни стилове бира от различни страни – Германия, Италия, САЩ, Испания. Тази стъпка в бирените специалитети цели възпитаването на отношение към добрата бира у потребителите – те ще бъдат поднасяни по подходящ начин и допълнени от материали как да се съчетае бирата с храна.

Компанията представи и местния си доклад си за устойчиво развитие за изминалата година, както и новите ангажименти на Карлбсерг Груп към 4те приоритетни области в областта на устойчивото развитие, които са дефинирани на глобално ниво. “Together Towards ZERO” (в свободен превод: „Заедно към нулевия отпечатък“) е името на концепцията, в която Карлсберг Груп дефинира конкретни и измерими цели за всяка една от 4те приоритетни области на устойчивото си развитие: енергии и въглерод, водни ресурси, отговорна консумация, здраве и безопасност – със срок 2022 и 2030 година.

„Дългосрочната програма на „Together Towards ZERO“ е отговор на нарастващото потребителско търсене на устойчиви продукти във времена на глобални предизвикателства като климатичните промени, недостига на вода и здравето на хората в глобален аспект. Програмата е неизменна част от стратегията на Карлсберг Груп „SAIL’22“ и предвижда 4 големи амбиции на компанията: нулев въглероден отпечатък, нула отпадни води, нулева безотговорна консумация и нула злополуки – всяка с измерими в определен срок цели“, коментира Анета Сланчева , Мениджър правни и корпоративни въпроси на Карлсберг България.

 

 

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1598