EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Как Twitter остана без прочутата си птичка

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Как Twitter остана без прочутата си птичка

mail08:05 | 26.07.2023прегледи 654 коментарикоментари 0


Илон Мъск и главният изпълнителен директор на"Туитър" Линда Якарино представиха лого за социалната медия, представляващо бял знак "Х" на черен фон, което трябва да замени познатия символ със синята птичка, предаде Ройтерс. 

"Х" е тук! Да го направим!", туитна Якарино, пускайки и снимка на логото, проектирано на сградата, където се помещават офисите на компанията в Сан Франциско. 

Все пак синята птичка все още се вижда в платформата. 

Мъск заяви в пост, че иска да промени логото на "Туитър" и е провел допитване сред милионите си последователи дали биха одобрили промяна на цветовата схема на платформата от синьо в черно. 

Той постна снимка на стилизиран символ "Х" на фона на черен космос, споменавайки "временно Х лого".     

По-рано Мъск съобщи, че домейнът "x.com" вече автоматично ще пренасочва потребителите към "Туитър".


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg