АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Как да изнасяме вино в Китай?
Насочване към различни марки вина, с по-малка и дори слаба популярност, заради пренаситеността на китайския пазар от френски вина. Такава тенденция се забелязва сред китайските потребители. Със засилването на предлагането на вино onlain, се създава база за стимулиране на потреблението в средния и ниския сегмент на този пазар. Основните потребителските места за консумация на вино са ресторанти, хотели, банкетни зали, нощни магазини. В бъдеще хората на възраст между 20 и 30 години ще са основните потребители на червено вино в Китай, това показва „Анализ на вноса на вино в Китай”; СТИВ - Пекин.
Вината около 12- 36 евро/ бутилка/ са най-силно продаваните в Китай, с най-многобройната група потребители и най-конкурентоспособната категория вина на вътрешния пазар. Особено шикозно е да се купи вино в кутия и това е определящ фактор за избора на определена марка. Любопитен момент от културата на подаряването на подаръци при китайците е, че се смята за изискано да се подари бутилка червено вино. Китайският пазар е огромен, но в същото време е неук и не различава виното по региони и сорт грозде.
Източник: Китайската търговска палата за внос и износ на хранителни продукти, продукти на природата и животински продукти
Tweet |
|