АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Как Кауфланд работи с българските производители
Търговската верига Kaufland гарантира изкупуването на хиляди тонове плодове и зеленчуци от български производители чрез уникалната си програма за договорно изкупуване на продукцията. През 2022 г. веригата има сключени такива договори с 25 земеделци от цялата страна и чрез тях продължава устойчивата си подкрепа за родните производители и развитието на селата.
Темата бе представена пред участниците в хакатона „Бъдещето на селата“ от глобалната програма на WWF за устойчиви младежки иновации и предприемачество Panda Labs. Тя реализира и второто си издание у нас с подкрепата на „зеления“ ритейлър.
Мариела Байкова от търговския екип на компанията, която работи с производители и доставчици на зеленчуци в Kaufland г говори за договорите за предварително изкупуване на продукцията, които веригата сключва с производители на плодове и зеленчуци, за да гарантира от една страна качеството на продуктите, които предлага, а от друга - спокойствието на производителите, че има къде да пласират продукцията си.
Всички земеделски производители, с които Kaufland има сключени договори за производство, са сертифицирани по програмата Global G.A.P. - независима световна система за добри земеделски практики. Веригата има и друга форма на устойчиво сътрудничество с родните земеделци – производството на плодове и зеленчуци за собствената линия продукти на веригата "Брей!".
„Бъдещето на селата“ е вторият хакатон от второто издание на глобалната програма на WWF за устойчиви младежки иновации и предприемачество, която се реализира у нас с подкрепата на „зеления“ ритейлър. В хакатона участват десетки младежи, за да търсят нестандартни решения на казуси за устойчивото развитие на селата. За това ще им помагат представители на науката, неправителствения сектор и бизнеса като Мариела Байкова, които ще споделят опит и успешни примери от практиката.
Tweet |
|