АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Как пазаруват французите?



Оптимизмът се върна при френските потребители и те пазаруват повече, но разнообразявайки местата, откъдето го правят, сочи проучване на Nielsen. Французите продължават да купуват от хипер- и супермаркетите, но също и от специализираните и по-малките магазини.
Оборотите на хипермаркетите и супермаркетите са нараснали с 1,5% през 2017 г. Хранителни и потребителски стоки са най-често купувани оттам.
Французите обаче вече не купуват от големите търговски вериги текстил, стоки за дома и свободното време, както и хигиенни и козметични продукти.
Ръст се наблюдава и при био магазините, както и тези, в които се предлагат свежи продукти. Малките магазини бележат най-голям ръст от 4% през миналата година, въпреки прогнозите, че те са на изчезване.
Друга промяна при френските потребители е, че вече не купуват всичко от едно място. Интернет пазаруването на хранителни стоки също набира скорост.
Tweet |
|