АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Как се пазарува групово в България?
Стартира първият сайт в България за групово пазаруване – www.zadrujno.bg, който позволява на потребителите да пазаруват целогодишно с до 90% отстъпка, без това да води до загуба за търговците, предлагане на стоки и услуги със занижено качество или познатата ни на пазара практика на „извън сезонна разпродажба”.
Моделът е изключително популярен на запад и се основава на силата на „груповото пазаруване” т.е. отстъпката е валидна само ако се набере минимален брой купувачи. По този начин всички участници в процеса печелят.
www.zadrujno.bg е проект на МОИТЕ ПАРИ – Българският Финансов Пътеводител (www.moitepari.bg), познат на българските потребители вече 5 години като надежден източник на информация за истинската цена на различни финансови продукти и услуги, както и доверен и безпристрастен съветник за разумно управление на личните им финанси.
“www.zadrujno.bg е продължение на мисията на МОИТЕ ПАРИ да се грижи за клиентите си като демонстрира лично отношение към всеки един от тях. Проектът има голяма социална значимост за потребителите и е пример за бизнес от нов тип, в който всеки печели” – коментира Камен Кънев, изпълнителен директор на МОИТЕ ПАРИ ООД.
Как работи zadrujno.bg?
Всеки ден на сайта се предлага най-добрата сделка в града. Към момента сайтът предлага сделки само в границите на град София, но съвсем скоро ще отвори врати и за потребителите в градовете – Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Русе, Плевен, Благоевград и Велико Търново. Клиентите могат да закупят реално ваучери за различни заведения, барове, спа-масажи, екстремни спортове, козметични салони, автомивки и много, много други. За да се осъществи сделката на деня обаче (т.е. всички да получат своя ваучер с отстъпка) трябва да бъде събран минимален брой купувачи – определен предварително за всяка сделка. Промотирането се осъществява от самите потребители чрез предаване от уста на уста, по имейл или чрез социалните мрежи.
Това условиe е необходимо, тъй като www.zadrujno.bg използва силата на груповото пазаруване: обещаваме на търговците минимален брой клиенти, които ще закупят услугата или стоката им в рамките на деня, а те от своя страна се съгласяват да дадат изключително атрактивни отстъпки (до 90%).
Ако този брой се събере, сделката става активна и всеки закупил получава електронен ваучер, с който при представянето му пред търговеца, може да се възползва от услугата или да изконсумира стоката. В случай, че минималният брой купени ваучери не се събере, www.zadrujno.bg връща депозираните от клиентите пари на 100%. Покупките през сайта се осъществяват с дебитни или кредитни карти и отстъпката важи само за покупки през сайта.
В допълнение www.zadrujno.bg е иновативна платформа, която среща търговците и клиентите и им предоставя средства за по-бърза и лесна комуникация. Клиентите могат да предложат различни стоки и услуги, които да се промотират на сайта, а търговците получават бърза обратна връзка за това дали дадена услуга/стока се харесва или не.
Първата сделка на www.zadrujno.bg вече е факт – 28 потребители закупиха процедура за свежа и сияйна кожа на лицето от медико СПА център Charmant за 15 вместо за 40 лв. Само за седем дни сайтът събра над 4,000 уникални посещения и успя да спести, на хората решили да го ползват – над 1,430 лв. С този невероятен успех ясно доказахме правотата на това, в което целият ни екип вярва и иска да накара всеки български потребител да повярва, а именно верността на народната мъдрост: „Сговорна дружина планина повдига”.
Tweet |
|
ако говорим чисто кръчмарски - сте прав. но нима никой не рекламира? нима рекламата не е разход по същия начин? това е просто алтернатива за реклама, където рекламния разход се калкулира, като отстъпка. допълнително става въпрос за групи от хора, плащащи авансово по време криза. хора, които според обслужването на самия търговец - може да стане техен постоянен клиент. :-)
И чисто кръчмарски и не-кръчмарски в икономиката както и в природата нищо не се губи - печалбата за един (в случая портебителя) е за сметка на друг (в случая търговците). Относно рекламата - тя може да е от 0 до над 100% от приходите от продажба на съответната стока или услуга. Също така стойностите й не са постоянни. Идеята на коментара беше, че цитирания текст е голяма заблуда за читателите. И като се позамислите отвъд защитата на проекта като такъв ще видите, че е така. Иначе проектът е добър и им пожелавам успех :) Но нека го рекламират по-коректно :)
И още нещо :) За мен (а и предполагам за всеки извън хората в рекламния бизнес) ще е по-добре да купувам стоките на половин (или по-ниска) цена и да не плащам надценките за реклама, марка и т.н. Но реалностите за добро или лошо са други.
Тия па! Що не вземете да се гръмнете!!! Що за пошла самореклама!!!
Как хора, които претендират, че разбират от икономика могат да напишат подобна глупост: "който позволява на потребителите да пазаруват целогодишно с до 90% отстъпка, без това да води до загуба за търговците"??? Ако поне малко знаехте принципите на икономиката, щеше да ви е ясно, че това е невъзможно! Но явно сте преписали PR съобщението на Моите пари (което пак не говори добре за вас, а и за тях - заблуждаващо съобщение). Много ще ми е интересно да обясните как 90% отстъпка от търговеца няма да е загуба за него? Е разбира се ако работи с 900% надценка е възможно, но това май е възможно само в нелегалния бизнес, който предполагам не е обект на тези промоции :)