EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Как се пазарува групово в България?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Как се пазарува групово в България?

mail09:50 | 21.07.2010прегледи 3314 коментарикоментари 5


Стартира първият сайт в България за групово пазаруване – www.zadrujno.bg, който позволява на потребителите да пазаруват целогодишно с до 90% отстъпка, без това да води до загуба за търговците, предлагане на стоки и услуги със занижено качество или познатата ни на пазара практика на „извън сезонна разпродажба”.
Моделът е изключително популярен на запад и се основава на силата на „груповото пазаруване” т.е. отстъпката е валидна само ако се набере минимален брой купувачи. По този начин всички участници в процеса печелят.
www.zadrujno.bg е проект на МОИТЕ ПАРИ – Българският Финансов Пътеводител (www.moitepari.bg), познат на българските потребители вече 5 години като надежден източник на информация за истинската цена на различни финансови продукти и услуги, както и доверен и безпристрастен съветник за разумно управление на личните им финанси.
“www.zadrujno.bg е продължение на мисията на МОИТЕ ПАРИ да се грижи за клиентите си като демонстрира лично отношение към всеки един от тях. Проектът има голяма социална значимост за потребителите и е пример за бизнес от нов тип, в който всеки печели” – коментира Камен Кънев, изпълнителен директор на МОИТЕ ПАРИ ООД.
Как работи zadrujno.bg?
Всеки ден на сайта се предлага най-добрата сделка в града. Към момента сайтът предлага сделки само в границите на град София, но съвсем скоро ще отвори врати и за потребителите в градовете – Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Русе, Плевен, Благоевград и Велико Търново. Клиентите могат да закупят реално ваучери за различни заведения, барове, спа-масажи, екстремни спортове, козметични салони, автомивки и много, много други. За да се осъществи сделката на деня обаче (т.е. всички да получат своя ваучер с отстъпка) трябва да бъде събран минимален брой купувачи – определен предварително за всяка сделка. Промотирането се осъществява от самите потребители чрез предаване от уста на уста, по имейл или чрез социалните мрежи.
Това условиe е необходимо, тъй като www.zadrujno.bg използва силата на груповото пазаруване: обещаваме на търговците минимален брой клиенти, които ще закупят услугата или стоката им в рамките на деня, а те от своя страна се съгласяват да дадат изключително атрактивни отстъпки (до 90%).
Ако този брой се събере, сделката става активна и всеки закупил получава електронен ваучер, с който при представянето му пред търговеца, може да се възползва от услугата или да изконсумира стоката. В случай, че минималният брой купени ваучери не се събере, www.zadrujno.bg връща депозираните от клиентите пари на 100%. Покупките през сайта се осъществяват с дебитни или кредитни карти и отстъпката важи само за покупки през сайта.
В допълнение www.zadrujno.bg е иновативна платформа, която среща търговците и клиентите и им предоставя средства за по-бърза и лесна комуникация. Клиентите могат да предложат различни стоки и услуги, които да се промотират на сайта, а търговците получават бърза обратна връзка за това дали дадена услуга/стока се харесва или не.
Първата сделка на www.zadrujno.bg вече е факт – 28 потребители закупиха процедура за свежа и сияйна кожа на лицето от медико СПА център Charmant за 15 вместо за 40 лв. Само за седем дни сайтът събра над 4,000 уникални посещения и успя да спести, на хората решили да го ползват – над 1,430 лв. С този невероятен успех ясно доказахме правотата на това, в което целият ни екип вярва и иска да накара всеки български потребител да повярва, а именно верността на народната мъдрост: „Сговорна дружина планина повдига”.


 
Коментари
 
Търговец - 21-07-2010 г. 10:06:44

Как хора, които претендират, че разбират от икономика могат да напишат подобна глупост: "който позволява на потребителите да пазаруват целогодишно с до 90% отстъпка, без това да води до загуба за търговците"??? Ако поне малко знаехте принципите на икономиката, щеше да ви е ясно, че това е невъзможно! Но явно сте преписали PR съобщението на Моите пари (което пак не говори добре за вас, а и за тях - заблуждаващо съобщение). Много ще ми е интересно да обясните как 90% отстъпка от търговеца няма да е загуба за него? Е разбира се ако работи с 900% надценка е възможно, но това май е възможно само в нелегалния бизнес, който предполагам не е обект на тези промоции :)

kamen - 21-07-2010 г. 12:04:10

ако говорим чисто кръчмарски - сте прав. но нима никой не рекламира? нима рекламата не е разход по същия начин? това е просто алтернатива за реклама, където рекламния разход се калкулира, като отстъпка. допълнително става въпрос за групи от хора, плащащи авансово по време криза. хора, които според обслужването на самия търговец - може да стане техен постоянен клиент. :-)

Търговец - 22-07-2010 г. 02:09:38

И чисто кръчмарски и не-кръчмарски в икономиката както и в природата нищо не се губи - печалбата за един (в случая портебителя) е за сметка на друг (в случая търговците). Относно рекламата - тя може да е от 0 до над 100% от приходите от продажба на съответната стока или услуга. Също така стойностите й не са постоянни. Идеята на коментара беше, че цитирания текст е голяма заблуда за читателите. И като се позамислите отвъд защитата на проекта като такъв ще видите, че е така. Иначе проектът е добър и им пожелавам успех :) Но нека го рекламират по-коректно :)

Търговец - 22-07-2010 г. 02:12:19

И още нещо :) За мен (а и предполагам за всеки извън хората в рекламния бизнес) ще е по-добре да купувам стоките на половин (или по-ниска) цена и да не плащам надценките за реклама, марка и т.н. Но реалностите за добро или лошо са други.

тия па - 05-04-2011 г. 01:12:21

Тия па! Що не вземете да се гръмнете!!! Що за пошла самореклама!!!

 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1837