EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Как се управлява retail бизнес?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Как се управлява retail бизнес?

mail13:00 | 05.04.2011прегледи 1064 коментарикоментари 0


Какво трябва да бъде ефективното софтуерно и хардуерно осигуряване на успешния retail бизнес, как компаниите могат да спестят време и средства чрез избора на софтуер и хардуер, отговарящ на индивидуалните потребности на техния бизнес, как да организират по-ефективно бизнес процесите си и в крайна сметка – да бъдат по-конкурентни в динамичния и все по-наситен пазар на търговията на дребно.Това са темите, които ще се дискутират на семинар „Добрата практика в retail бизнеса с хардуер от Multirama и ERP софтуер от SelMatic“. Събитието ще се проведе на 8 април 2011 г. от 10:00 ч. в Best Western Hotel Expo. Участието в семинара е безплатно и изисква регистрация, която може да бъде направена на адрес: http://selmatic-plus.com/multirama/.
„Инвестициите в технологични решения вече са се превърнали в ключов фактор за запазване и повишаване конкурентоспособността на фирмите. Същевременно мендижърите все по-трудно могат да следят всички новости при бизнес технологиите, както и да си отговорят на важни въпроси, свързани със съвместимостта на различните компоненти от информационната инфраструктура – десктоп компютри, мрежи, сървъри, POS решения, системи за управление на бизнеса. Точно затова ние обединихме усилията си с Мултирама, предлагайки цялостно решение за различни по големина и структура бизнес организации. На предстоящия семинар ще представим нашия опит в retail сектора и съвместните ни предложения към фирмите от този сегмент“ - заяви Димитър Селенски, президент на Селматик ЕООД.
„Семинарът съответства на политиката на Multirama да предлага на своите бизнес клиенти най-подходящите и ценово ефективни технологични решения, съобразени с нуждите на всяка компания. Сред конкурентните ни предложения за този сектор са безплатна доставка и инсталация на продуктите, безплатни IT обучения, гъвкави финансови схеми за постигане на ценова ефективност, удължени гаранционни срокове и други. Политиката на Multirama е да бъде близо до своите бизнес клиенти преди и след продажбата като техен IT консултант, който винаги търси възможностите те да печелят чрез икономии от мащаба и да бъдат уверени в планирането на разходите си“ - посочи Мария Синигерова, маркетинг мениджър на Multirama.


 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg