EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Как ще се промени L'Oréal до 2030 година?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Как ще се промени L'Oréal до 2030 година?

mail17:40 | 29.06.2020прегледи 740 коментарикоментари 0


L'Oréal стартира своята нова програма за устойчиво развитие „L’Oréal за бъдещето“ с краен срок за изпълнение до 2030 г. В контекста на увеличаващите се екологични и социални предизвикателства L'Oréal ускорява трансформацията си към устойчив бизнес модел, силна социална ангажираност и грижа за планетата.

• Трансформация на бизнеса на L’Oréal, съобразявайки се с планетарните граници:
o До 2025 г. всички фабрики на L'Oréal ще постигнат въглеродна неутралност чрез подобряване на енергийната ефективност и използване на 100% възобновяема енергия;
o До 2030 г. 100% от пластмасите, използвани в опаковките на продуктите на L’Oréal, ще бъдат или от рециклирани, или от биологични източници;
o До 2030 г. L’Oréal ще намали с 50% парниковите си емисии на завършен продукт в сравнение с 2016 г.

• Принос към разрешаване на глобални социални и екологични предизвикателства, следвайки безпрецедентен план, въведен през май 2020 г.:
o L’Oréal ще инвестира 150 млн. евро за справяне с неотложни социални и екологични проблеми.

За да даде възможност на потребителите си да правят по-устойчив избор, L'Oréal разработи нов механизъм за продуктово етикетиране, посочващ екологичното и социалното въздействие на всеки продукт със скала от А до Е. Механизмът е одобрен от независими научни експерти и проверен от независим одитор и ще бъде прогресивно въведен за всички марки във всички продуктови категории.

Стимулиране на потребителите на L’Oréal да правят устойчив избор
L'Oréal счита, че въвеждането на бизнес екосистемата (клиенти, доставчици и потребители) е част от нейната корпоративна социална отговорност.
За да помогне на своите 1,5 милиарда потребители да направят по-устойчив избор, L’Oréal разработи механизъм за продуктово етикетиране, посочващ екологичното и социалното въздействие на всеки продукт. Етикетирането ще включва оценка по скалата от А до Е, като продуктът „А“ се счита за „най-добър клас“ по отношение на въздействието върху околната среда. Методът е одобрен от независими научни експерти, а данните са потвърдени от независимия одитор Bureau Veritas Certification. Етикетите и резултатите ще бъдат достъпни на уеб страниците на продуктите. Първият бранд, който ще въведе механизма тази година, е Garnier за всички свои продукти за коса. Garnier е третата по популярност марка за красота в световен мащаб и е лидер на пазара във Франция. Новото етикетиране постепенно ще бъде налично и в други страни, както и за други марки и продукти на L’Oréal.

Принос към разрешаване на глобални социални и екологични предизвикателства, следвайки безпрецедентен план, въведен през май 2020 г.:

L'Oréal обяви през май 2020 г., че ще отпусне 150 млн. евро за решаване на неотложни социални и екологични проблеми:
• L’Oréal ще инвестира 100 млн. евро за справяне с ключови предизвикателства пред околната среда. 50 млн. евро ще бъдат използвани за финансиране на проекти за възстановяване на природни морски и горски екосистеми чрез фонд, наречен L’Oréal Fund for Nature Regeneration, който ще се управлява от Mirova, филиал на Natixis Investment Managers***. Други 50 млн. евро ще бъдат насочени към финансиране на проекти, свързани с кръговата икономика.

...


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg