АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Каква е стойността на марката ви?
„Как да измерим стойността на марката?” Отговор на този въпрос дава специализираната компания „Interbrand”, която ще дискутира за първи път темата в България. Информацията, свързана със стойността на марката е от изключително значение за фирмите, когато им предстоят сливания, придобивания на дялове, управление и лицензиране на марки, планиране на значителни инвестиции в нови брандове, преструктуриране на вече съществуващи и др. финансови операции.
Майкъл Питиг, директор в Interbrand за ЦИЕ и член на УС, работил с BMW, VW, Hugo Boss, MINI, Roche, EDF, Evonik, Deutsche Telekom, Salewa, ще запознае публиката на семинара с методологията за оценяване на марките на Interbrand. Специалистите, които посетят обучението ще получат отговори на въпроси като: Защо и кога се налага да знаят стойността на марката? Как да оценят силата на една марка? Кои са факторите, които влияят върху това? и други.
Целта на организаторите на семинара е аудиторията да разбере на финала как да обедини представените практики във финансов модел, който мери до каква степен марката може да създаде икономическа стойност за своя собственик.
Tweet |
|