АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Какви производители работят с Кауфланд?
Български производители осигуряват традиционните продукти за трапезата на Великден, които се продават в търговската верига Kaufland, съобщават от офиса на компанията.
Кои производители зареждат щандовете?
Компанията си партнира с два от най-големите и доказани производители на качествено агнешко у нас, които обезпечават без проблем необходимите обеми за всички 60 хипермаркета, като така веригата осигурява 100% българско агнешко месо.
Изцяло български са и козунаците, които са както опаковани, така и прясно изпечени ръчно плетени козунаци в своята пекарна. Седем български производители и семейни фирми с традиции в хлебарството и сладкарството осигуряват козунаци за веригата, като тя работи целогодишно с тях, като включва и други техни продукти в постоянния си асортимент.
Друг елемент, без който Великденската трапеза не може, са яйцата. Традиционно близо 90% от яйцата за празника, които компанията ще предложи, са от 4 български производители с птицеферми в районите на Добруджа, Мизия и Поликраище.
Тази година за традиционната великденска салата ще се погрижат близо 30 български производители и доставчици на плодове и зеленчуци.
Поради все по-голямото търсене на българска продукция, компанията създава устойчиви партньорства с българските производители, като им предлага национален пазар, но им помага да повишават качеството на продукцията си.
Финансова помощ за 11 български фермери в размер на над 250 хил. лв. компанията инвестира по програмата на Световната банка Global G.A.P. през последните години. В резултат на това производителите имат възможност да намалят наполовина торовете и препаратите за растителна защита и да оптимизират производствените си разходи. Това има директно отражение върху по-високото качество на продукцията им.
Семейство Тимонови, които произвеждат репички, лук, маруля и други зеленчуци за веригата от самото начало, са едни от фермерите, които се сертифицират с помощта на компанията.
„Партньорството ни започна с една касетка репички преди около 10 години. Тогава разполагахме с около 3 декара. Израснахме заедно и в резултат на дългогодишното споделено доверие днес разполагаме с над 100 декара плодотворна земя и достъп до национален пазар“, разказват те.
Броят на българските производители и доставчици, с които веригата си партнира, расте, като над 60% от производителите, с които компанията работи, са български. Голяма част от тях са партньори на веригата от самото начало.
Над 85% от оборота на компанията е формиран от български доставчици. В редица от ключовите за българския потребител хранителни категории процентът на местно производство преобладава.
72% от месото и месните продукти в асортимента на веригата са български продукти
67% от хляба и хлебните изделия
65% от млечните продукти
При сезонните пикове на плодовете и зеленчуците българският дял продукти също доминира. Компанията си партнира с родни производители дори и за някои специфични и силно сезонни продукти като Коледната звезда например, която е 100% произведена в България.
Веригата разчита на 10 български производителя и при производството на някои от собствените си марки продукти кисело мляко, крема сирене, вода, безалкохолни и бира.
Работи се и с малки регионални производители, чиито продукти се излагат на специално обособения „Фермерския щанд“ в редица от хипермаркетите на компанията в София, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица и Пловдив.
Tweet |
|