EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Какво търсят младежите в интернет?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Какво търсят младежите в интернет?

mail14:10 | 27.04.2020прегледи 10143 коментарикоментари 0


Най-младите търсят забавления в интернет, а не толкова информация за коронавируса. Това показват данни на GlobalWebIndex – международна компания за маркетингови проучвания. Данните са от изследване през март 2020 г. в САЩ и Великобритания.

68% от потребителите казват, че информацията за вируса идва през интернет. Но това са хора между 24 и 56 години. Младите – между 16 и 23 години е по-вероятно да слушат музика през стрийминг платформите или да играят игри.

Близо 1 на 5 от родените след 1981 г. търсят в интернет почивки, което предполага, че това поколение може да е по-отворено за планиране на пътувания след края на кризата.

Мнозина търсят позитивни истории. Хората от рисковата група – между 57 и 64 години използват социалните медии повече, за да поддържат връзка с приятели, отколкото да четат повече новини. И обратно, 54% от тези, които са между 30 и 40 години се обръщат към социалните медии, за да прочетат още новини.

Живите излъчвания и подкастите също стават интересни за тях.

Проучването на GlobalWebIndex регистрира и нагласите след края на кризата, 76% от гледащите видео онлайн смятат да запазят този навик.

Над 70% от читателите на книги казват, че възнамеряват да продължат да четат точно толкова, когато приключи кризата. Фейсбук се използва най-много за информация за вируса. Сред мъжете и жените техният най-доверен източник е Световната здравна организация. Мъжете обаче са по-склонни да кажат, че се доверяват на по-голямо брой източници повече от жените. Мнозина все още следят спортните новини. А причината, според изследователите, е големи спортни събития като Олимпиадата са отложени. Много спортни лиги и отбори вече предлагат изключително съдържание, повторно излъчване на вече познато съдържание и жива връзка с феновете.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2086