АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Канада: $549 млн. за реклама на кабинета
Федералното правителство на Канада, начело с премиера Стивън Харпър, е похарчило миналата година за рекламни кампании в подкрепа на дейността си $21 млн., а от момента на идване на власт преди шест години - общо $549 млн., информира ИТАР-ТАСС. Андрю Макдугъл, говорителят на Стивън Харпър, заяви, коментирайки данните, че "правителството е задължено да информира канадците за програмите и услугите, от които могат да се възползват, и един от каналите за тази информация са рекламните кампании". Министерството на благоустройството отбеляза, че "целта на подобни усилия на правителството е популяризирането на ключови инициативи, програми и облекчения, достъпни за канадците". През финансовата 2011-2012 година пари от хазната са били похарчени по-специално, за да се разясни необходимостта от преминаване към цифрова телевизия, значението на отбелязването на 200-годишнината от войната със САЩ, която, според Канада, тя е спечелила, както и за видеоклипове за борба с наркотиците.
Tweet |
|