АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Кауфланд пусна кулинарен канал



В края на юни Kaufland България стартира своя собствен канал във визуалната платформа Pinterest. Той е посветен на любителите на храната, хоби готвачите и ентусиастите, които обичат да майсторят сами вкъщи. Благодарение на новия канал потребителите ще имат бърз достъп до вдъхновяващи съвети, многобройни идеи за апетитни ястия и творчески проекти в дома си, които могат да осъществят с продукти от асротимента на веригата.
Позициониране в Pinterest ѝ дава ключово предимство в общуването със своите клиенти. Потребителите ще имат бърз достъп през мобилния си телефон до ежедневен източник на вдъхновение по широк кръг от теми – от рецепти и съвети за домакинството до идеи за декорация и стил. Клиентите ще имат възможността да разглеждат и запазват полезно и интересно съдържание, което ще им помага в ежедневните дейности и празнични приготовления.„Стартирането на новия ни канал в Pinterest е още един начин да достигнем до най- младите клиенти, които са и активни потребители на приложението. Създадохме това пространство, за да вдъхновяваме клиентите ни и да предлагаме полезни идеи, които отразяват нашите ценности и стремежи към по-добро и по-пълноценно потребителско изживяване“, каза Антон Терзиев, ръководител на отдел „Дигитални комуникации“ в Kaufland.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg