АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Кауфланд със собствена марка месо
Kaufland България представя на пазара своята нова собствена марка прясно качествено месо „Шеф месар“. Серията стартира с 15 продукта пилешко и телешко месо от изцяло български производители, както и прясно свинско месо от внимателно подбрани доставчици. За всички тях компанията си партнира с утвърдени български производители и доставчици в сектора у нас.
За да стига максимално свежо до потребителя, месото на Kaufland с марка „Шеф месар“ се пакетира по съвременни опаковъчни технологии от производителите на място, веднага след разфасоване, когато е най-прясно. Опакова се в защитна атмосфера, съобразена с конкретния продукт, за да могат свежестта, цветът и вкусовите му качества да се съхранят максимално дълго. Затова помагат съставките на контролираната среда в опаковката – добре пречистените кислород, въглероден диоксид и азот. Действието им върху продукта е различно – въглеродният диоксид например възпира развитието на микроорганизми в продукта, високото съдържание на кислород пък запазва свежестта и естествения цвят на месото, а азотът поддържа обема и добрия вид на изделието.
Специалната опаковка се запечатва херметически, което не позволява да бъде нарушена и предпазва продукта както от слепване или изсъхване, така и от външно замърсяване по пътя от производителя до клиента.
Стриктният качествен контрол на „Шеф Месар“ започва още при производителите. Kaufland България работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати от групата GFSI за безопасност и качество на храните.*
Компанията налага и строги вътрешни процедури по контрол на качеството, които изискват допълнителен одит от независима експертна организация по съвкупност от критерии за безопасност, качество и стандарт на работа на производителя, зададени от търговската верига.
Преди продуктите да стигнат до витрините в хипермаркетите на веригата, Kaufland следи строго и за непрекъснатата хладилна верига на доставка, като съобразява температурния режим на всяка стъпка от логистиката на артикулите.
В допълнение качеството на продуктите от серията ще се проверява и от външната акредитирана българска лаборатория Глобалтест. На годишна база са планирани над 5000 лабораторни анализа, които ще изследват качеството и безопасността на продукта при неговото производство, транспорт, съхранение и предлагане.
Продуктите от серията „Шеф Месар“ включват прясно пилешко и телешко месо с български произход – цяло пиле, телешко мляно месо, стек от бут, плешка, месо за готвене, наденица и бургери, както и разнообразие от качествено свинско месо – гърди, врат без кост, нарязан шницел, каре, плешка без кост и мляно месо. За пълна прозрачност клиентите могат да проследят както произхода на всеки продукт от серията, така и неговите съставки чрез информацията, включена на опаковката.
Пилешките и телешките продукти от собствената серия „Шеф Месар“ на компанията допълват портфолиото от общо 26 продукта на 6 собствени хранителни марки, които Kaufland държи да бъдат произведени от български производители за местния пазар.
Други ярки примери са прясното и кисело мляко с марката K-Classic, които компанията предлага на местния пазар и са изцяло родно производство. Бройката се допълва и от продукти като айран, крема сирене, три вида трапезна вода и 8 вида безалкохолни напитки под марката San Terra, олио и други.
Kaufland България ще продължи да обогатява портфолиото си от собствени марки продукти с автентичен български вкус на местния пазар. Съвсем скоро компанията предстои да представи и първата си национална собствена линия хранителни продукти само от български производители. Така родните производители, които работят по собствените марки на веригата за българския пазар, са вече над 30.
Tweet |
|